פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 08:56 איריס גוב מאת:
בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה כותרת:
גם הקטנה שלי בת שנה וחודש אוטוטו, וכשהיא בוכה היא רוצה רק אותי. כל ניסיון של אבא שלה לגעת בה, להרים אותה, נתקל בחומה עזה של צרחות אימים.
אין לי פתרון להציע, רק להוסיף את הגיגי בנושא.
כשחשבתי על כך הגעתי למסקנה, שהכל מתחיל ממני. העובדה שמאז שנולדה לא עודדתי קשר ביניהם, העובדה שאני תמיד שם, ולא מאפשרת לאיש להכנס בינינו, העובדה שאבא שלה מעולם לא החליף לה טיטול או רחץ אותה, או בילה איתה זמן לבד בלעדי.
אצלי זה מאוד קשור לחוסר היכולת שלי להרפות, ולהאציל סמכויות. חוסר היכולת שלי לבטוח באחרים, וגם מטענים זוגיים.
מסקנות?
מניחה שראשית צריכה ללבן כמה נושאים עם עצמי, כשהם יפתרו, תאכלס מניחה שהמסר הלא מילולי יעבור גם אליה, אך בכל זאת נראה לי שכל "חינוך" שכזה לאו דווקא יתקבל בהבנה ובשמחה מצידה, וסביר להניח שיהיו כמה ימים של בכי, אך אני מניחה שכשאני אדע ואאמין שבאמת ובתמים היא בטוחה, ובידיים אוהבות, ייקל עלי להרפות, ולהניח להם למצוא את הדרך להסתדר בעצמם.

איריס

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  09:50 הו, כמה מוכר (והפתרון שלי) - תמי
27/3/2003  10:03 גם אצלנו - עפרה
27/3/2003  10:08 הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום - נטלי
27/3/2003  11:09 תגובה לתמי - נורית
27/3/2003  11:47 לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש... - שרי
27/3/2003  11:55 גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת) - גילי אבישי
27/3/2003  12:57 ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה - רותמית
27/3/2003  12:59 גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:03 ולנורית- - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:33 נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה - תמי
27/3/2003  13:44 האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא? - ענת ב
27/3/2003  14:18 היי ליהיא!! - סאלוש
27/3/2003  15:50 תודות לכולכן, - ליהיא
27/3/2003  20:35 אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות - יוסי
27/3/2003  20:37 בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר) - לי טופלאגו
28/3/2003  00:19 כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך - סאלוש
29/3/2003  23:28 מאוד מסכימה עם יוסי... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש