פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
27/3/2003 11:55
גילי אבישי
מאת:
גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/3/2003 08:56
בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה
-
איריס גוב
27/3/2003 09:50
הו, כמה מוכר (והפתרון שלי)
-
תמי
27/3/2003 10:03
גם אצלנו
-
עפרה
27/3/2003 10:08
הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום
-
נטלי
27/3/2003 11:09
תגובה לתמי
-
נורית
27/3/2003 11:47
לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש...
-
שרי
27/3/2003 12:57
ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה
-
רותמית
27/3/2003 12:59
גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת
-
אורלי של ליאור
27/3/2003 13:03
ולנורית-
-
אורלי של ליאור
27/3/2003 13:33
נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה
-
תמי
27/3/2003 13:44
האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא?
-
ענת ב
27/3/2003 14:18
היי ליהיא!!
-
סאלוש
27/3/2003 15:50
תודות לכולכן,
-
ליהיא
27/3/2003 20:35
אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות
-
יוסי
27/3/2003 20:37
בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר)
-
לי טופלאגו
28/3/2003 00:19
כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך
-
סאלוש
29/3/2003 23:28
מאוד מסכימה עם יוסי...
-
שרי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש