אנחנו התחלנו בסביבות גיל שנה, שאז הרגשנו שנדב מבין מה שאומרים לו, גם אם לא מתלהב מהעניין. לטעמי ילד בן שנה וחודשיים שמבין מה שאומרים לו, יכול ללמוד להתמודד עם לראות את אבא בלילה. בהתחלה אישי היה מביא אותו אלי מייד כשהיה מתעורר כדי לינוק, אחר כך הוא התחיל להיות זה שמשכיב אותו לישון והיום הוא מצליח להרדים אותו חזרה בלילה כשהוא לא רעב (נדב עדיין אוכל בלילה לפחות פעמיים). לפני כמה ערבים כשאבא התקרב עם סיום יניקת לפני השינה, נדב מייד נפנף לי ביי-ביי והושיט ידיים לאבא. יש נחת! בילד הבא ננסה את שיטת גילי..
|
תוכן התגובה:
|