פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 12:57 רותמית מאת:
ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה כותרת:
אנחנו התחלנו בסביבות גיל שנה, שאז הרגשנו שנדב מבין מה שאומרים לו, גם אם לא מתלהב מהעניין. לטעמי ילד בן שנה וחודשיים שמבין מה שאומרים לו, יכול ללמוד להתמודד עם לראות את אבא בלילה. בהתחלה אישי היה מביא אותו אלי מייד כשהיה מתעורר כדי לינוק, אחר כך הוא התחיל להיות זה שמשכיב אותו לישון והיום הוא מצליח להרדים אותו חזרה בלילה כשהוא לא רעב (נדב עדיין אוכל בלילה לפחות פעמיים). לפני כמה ערבים כשאבא התקרב עם סיום יניקת לפני השינה, נדב מייד נפנף לי ביי-ביי והושיט ידיים לאבא. יש נחת!
בילד הבא ננסה את שיטת גילי..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  08:56 בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה - איריס גוב
27/3/2003  09:50 הו, כמה מוכר (והפתרון שלי) - תמי
27/3/2003  10:03 גם אצלנו - עפרה
27/3/2003  10:08 הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום - נטלי
27/3/2003  11:09 תגובה לתמי - נורית
27/3/2003  11:47 לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש... - שרי
27/3/2003  11:55 גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת) - גילי אבישי
27/3/2003  12:59 גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:03 ולנורית- - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:33 נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה - תמי
27/3/2003  13:44 האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא? - ענת ב
27/3/2003  14:18 היי ליהיא!! - סאלוש
27/3/2003  15:50 תודות לכולכן, - ליהיא
27/3/2003  20:35 אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות - יוסי
27/3/2003  20:37 בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר) - לי טופלאגו
28/3/2003  00:19 כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך - סאלוש
29/3/2003  23:28 מאוד מסכימה עם יוסי... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש