אין לי זמן כרגע לקרוא את כל הדיון (ונסיון רב בזה אין לי), בטח ענו לך המון דברים חכמים! קודם כל טוב לשמוע שמצאת עבודה!!! נפלא! איזה עבודה?
מסכימה שהמחיר של לתת לבכות גבוה מדי. לא יודעת לגבי לבכות עם אבא (כשהוא רוצה את אמא) - אני לא אוהבת לעשות את זה. לדעתי זה שידור די דומה להתעלמות - כי הרצון ברור והוא לא מקבל את זה. אבל תקחי אותי כתורה מסיני, זו דעתי (הלא-נחרצת אפילו). לא מכירה תועלת בלבכות לבד במיטה. אפילו אני שמאמינה בבכי - זה תמיד בכי בזרועות אוהבות. מאמינה שכל זה יעבור מעצמו. לא יודעת מתי, אבל זו תמיד הגישה שלי עם סתיו (ממרומי השלושה וחצי חודשים) - יעבור... ככל שתגדל/יגדל. לגבי זה שבגיל מבוגר קשה יותר להרגיל - שוב, בלי נסיון אמיתי - לא מאמינה בזה. להיפך, ככל שהילד יותר גדול קל לו יותר להבין את סדרי העולם. אם הוא עם אבא הוא מבין שאמא בחדר השני וקל לו יותר (לדוגמא). למשל ילד בגיל של החמוד שלך (אוף שכחתי את שמו!) אם את מתעכבת דקה או שתיים לגשת אליו, אבל הוא רואה אותך, אז זה בסדר, נכון? כי הוא מבין שתיכף תבואי. אבל סתיו שלי לא. היא לא מבינה כלום (כמעט... אבל זה לדיון אחר). בקיצור קבלי חיבוקים ממני, הכל יסתדר!
|
תוכן התגובה:
|