פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 14:18 סאלוש מאת:
היי ליהיא!! כותרת:
אין לי זמן כרגע לקרוא את כל הדיון (ונסיון רב בזה אין לי), בטח ענו לך המון דברים חכמים!
קודם כל טוב לשמוע שמצאת עבודה!!! נפלא! איזה עבודה?

מסכימה שהמחיר של לתת לבכות גבוה מדי.
לא יודעת לגבי לבכות עם אבא (כשהוא רוצה את אמא) - אני לא אוהבת לעשות את זה. לדעתי זה שידור די דומה להתעלמות - כי הרצון ברור והוא לא מקבל את זה. אבל תקחי אותי כתורה מסיני, זו דעתי (הלא-נחרצת אפילו).
לא מכירה תועלת בלבכות לבד במיטה. אפילו אני שמאמינה בבכי - זה תמיד בכי בזרועות אוהבות.
מאמינה שכל זה יעבור מעצמו. לא יודעת מתי, אבל זו תמיד הגישה שלי עם סתיו (ממרומי השלושה וחצי חודשים) - יעבור... ככל שתגדל/יגדל.
לגבי זה שבגיל מבוגר קשה יותר להרגיל - שוב, בלי נסיון אמיתי - לא מאמינה בזה. להיפך, ככל שהילד יותר גדול קל לו יותר להבין את סדרי העולם. אם הוא עם אבא הוא מבין שאמא בחדר השני וקל לו יותר (לדוגמא). למשל ילד בגיל של החמוד שלך (אוף שכחתי את שמו!) אם את מתעכבת דקה או שתיים לגשת אליו, אבל הוא רואה אותך, אז זה בסדר, נכון? כי הוא מבין שתיכף תבואי. אבל סתיו שלי לא. היא לא מבינה כלום (כמעט... אבל זה לדיון אחר).
בקיצור קבלי חיבוקים ממני, הכל יסתדר!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  08:56 בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה - איריס גוב
27/3/2003  09:50 הו, כמה מוכר (והפתרון שלי) - תמי
27/3/2003  10:03 גם אצלנו - עפרה
27/3/2003  10:08 הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום - נטלי
27/3/2003  11:09 תגובה לתמי - נורית
27/3/2003  11:47 לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש... - שרי
27/3/2003  11:55 גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת) - גילי אבישי
27/3/2003  12:57 ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה - רותמית
27/3/2003  12:59 גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:03 ולנורית- - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:33 נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה - תמי
27/3/2003  13:44 האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא? - ענת ב
27/3/2003  15:50 תודות לכולכן, - ליהיא
27/3/2003  20:35 אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות - יוסי
27/3/2003  20:37 בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר) - לי טופלאגו
28/3/2003  00:19 כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך - סאלוש
29/3/2003  23:28 מאוד מסכימה עם יוסי... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש