ובמילים אחרות: אבא חייב לבטוח בעצמו ל-ג-מ-ר-י ולא לשדר אפילו לשנייה שהוא חושב שיותר קל/פשוט/עדיף שאמא תרגיע. בגלל זה השיטה של "הדרך לידיים של אמא עוברת דרך אבא" עשוייה לחזור אליך כמו בומרנג, תרתי ותַלתֶי משמע. אולי יותר חשוב הוא, שגם את כאמא = המרגיע האולטימטיבי צריכה להיות משוכנעת בזה שאבא יכול לא פחות טוב (אם כי פחות מהר, או פחות יעיל). כמו כמעט בכל תחום, צריך נחישות ורגישות.
...ואני מאחלת לך את ההצלחה שעוד לא נרשמה אצלינו (טוב נו, נרשמה חלקית: זה עובד כמו קסם עם הבכור, אבל מ-מ-ש לא עם הקטנה.)
|
תוכן התגובה:
|