|
27/3/2003 12:59
|
אורלי של ליאור
|
מאת:
|
|
גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת
|
כותרת:
|
שיש כאן כמה גורמים משפיעים ואחד החשובים בעיני הוא הבטחון של אבא כשהוא ניגש. אחרי כמעט שנה שהנקתי וקמתי בלעדית היו כמה פעמים שאבא קם אליה וזה הפך לצרחות וגרם גם לי לקום אבל זה הסתדר מעצמו. ואני חושבת שזה בגלל שככל שהזמן עובר הקשר של אבא-ילדה מתחזק והיום כשהוא ניגש אליה גם הוא בא בביטחון ובהרגשה ש"הוא יודע מה ואיך לעשות" וגם מצד הילדה אבא היום הוא חלק בלתי נפרד בטיפול בה. בקיצור מה שאני מנסה להגיד שאי אפשר לצפות שאם היא כל היום "ילדה רק של אמא" ופתאום בלילה היא אמורה לקבל את אבא אני חושבת שזה לא ילך...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|