פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 11:47 שרי מאת:
לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש... כותרת:
גם כשילד בוכה בידיים של אבא זה לא סוף העולם - כי הוא לא לבד במיטה אלא בזרועותיו של אבא. אני חושבת שמה שאיריס אמרה לגבי נתינת המקום לאבא הוא מאוד חשוב. אני לא יודעת אם זו הסיבה אבל למרות העובדה שמאז ותממיד רק אני קמתי בלילות הרי שבשאר הזמן נעם תמיד היה שם - מחליף, רוחץ, מאכיל וכו' ואצלנו כל שלוש הילדות חולות על אבא.... הילה אפילו רצה אליו לפעמים בבכי אפילו כשאני בסביבה...
צריך גם לבדוק (שוב קצת בהמשך לאיריס) האם אין כאן איזו מניפלוציה שלנו האמהות - הרי זה ליטוף אדיר לאגו שהם זקוקים לנו כל כך ואף אחד אחר לא יכול להחליף אותנו.. לא??? אולי יש כאן גם קטע של שליטה והזדקקות לנו שקשה לנו לוותר עליו???

בכל מקרה בהצלחה...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  08:56 בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה - איריס גוב
27/3/2003  09:50 הו, כמה מוכר (והפתרון שלי) - תמי
27/3/2003  10:03 גם אצלנו - עפרה
27/3/2003  10:08 הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום - נטלי
27/3/2003  11:09 תגובה לתמי - נורית
27/3/2003  11:55 גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת) - גילי אבישי
27/3/2003  12:57 ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה - רותמית
27/3/2003  12:59 גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:03 ולנורית- - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:33 נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה - תמי
27/3/2003  13:44 האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא? - ענת ב
27/3/2003  14:18 היי ליהיא!! - סאלוש
27/3/2003  15:50 תודות לכולכן, - ליהיא
27/3/2003  20:35 אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות - יוסי
27/3/2003  20:37 בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר) - לי טופלאגו
28/3/2003  00:19 כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך - סאלוש
29/3/2003  23:28 מאוד מסכימה עם יוסי... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש