פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 11:09 נורית מאת:
תגובה לתמי כותרת:
תמי, אני כמוך מאד מתנגדת לרעיון של להשאיר את הילד במיטה לבכות ובכך לגרום לו "להבין" שעכשיו ישנים ואמא לא תבוא- אבל, אצלנו הסיפור הוא שגם כשאני באה ולוקחת אותו ועלי הוא נרדם ואני מקפידה לחכות כמה דקות טובות ואז מחזירה למיטה- בדיוק אחרי שתי דקות או פחות הוא שוב מתעורר ומתחיל לבכות וחוזר חלילה. הסבב הזה יכול לקחת גם שעה או יותר ועל אבא הוא לא מוכן לשמוע- הוא רק צורח יותר. אז מה עושים במצב כזה? אני הרוסה מעייפות כי יכולים לעבור לילות שאני קמה עשרות פעמים. אגב מדובר בילדונצ'יק בן 9 חודשים. פעם אחת שבעלי אמר לי לא לקום מהמיטה שוב- חיכינו קרוב ל- 10 דקות והפלא ופלא הוא נרדם עד הבוקר. למחרת לא יכולתי לעמוד "בתכנית" וקמתי אליו. ובקיצור אני יודעת שאין נוסחת פלא אבל אולי בכל זאת במקרים מסוימים ה"תיאוריה" היבשה אכן עובדת? אני ממש לא יודעת מה עוד לעשות כדי ששנינו נישן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  08:56 בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה - איריס גוב
27/3/2003  09:50 הו, כמה מוכר (והפתרון שלי) - תמי
27/3/2003  10:03 גם אצלנו - עפרה
27/3/2003  10:08 הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום - נטלי
27/3/2003  11:47 לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש... - שרי
27/3/2003  11:55 גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת) - גילי אבישי
27/3/2003  12:57 ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה - רותמית
27/3/2003  12:59 גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:03 ולנורית- - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:33 נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה - תמי
27/3/2003  13:44 האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא? - ענת ב
27/3/2003  14:18 היי ליהיא!! - סאלוש
27/3/2003  15:50 תודות לכולכן, - ליהיא
27/3/2003  20:35 אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות - יוסי
27/3/2003  20:37 בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר) - לי טופלאגו
28/3/2003  00:19 כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך - סאלוש
29/3/2003  23:28 מאוד מסכימה עם יוסי... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש