|
27/3/2003 11:09
|
נורית
|
מאת:
|
|
תגובה לתמי
|
כותרת:
|
תמי, אני כמוך מאד מתנגדת לרעיון של להשאיר את הילד במיטה לבכות ובכך לגרום לו "להבין" שעכשיו ישנים ואמא לא תבוא- אבל, אצלנו הסיפור הוא שגם כשאני באה ולוקחת אותו ועלי הוא נרדם ואני מקפידה לחכות כמה דקות טובות ואז מחזירה למיטה- בדיוק אחרי שתי דקות או פחות הוא שוב מתעורר ומתחיל לבכות וחוזר חלילה. הסבב הזה יכול לקחת גם שעה או יותר ועל אבא הוא לא מוכן לשמוע- הוא רק צורח יותר. אז מה עושים במצב כזה? אני הרוסה מעייפות כי יכולים לעבור לילות שאני קמה עשרות פעמים. אגב מדובר בילדונצ'יק בן 9 חודשים. פעם אחת שבעלי אמר לי לא לקום מהמיטה שוב- חיכינו קרוב ל- 10 דקות והפלא ופלא הוא נרדם עד הבוקר. למחרת לא יכולתי לעמוד "בתכנית" וקמתי אליו. ובקיצור אני יודעת שאין נוסחת פלא אבל אולי בכל זאת במקרים מסוימים ה"תיאוריה" היבשה אכן עובדת? אני ממש לא יודעת מה עוד לעשות כדי ששנינו נישן.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|