פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 10:03 עפרה מאת:
גם אצלנו כותרת:
היא בת 8 חודשים, וביום אבא שלה זה האייטם הכי שווה (מתחרה עם החתולה). אבל בלילה? רק אמא. היא כבר חודש גומלת את עצמה מהנקה ומוכנה לינוק רק בלילה, מה שמחזק את הידוע מראש - בלילה הם הופכים להיות תינוקים (עוד יותר ממה שהם). אצלנו היא חצי איתי חצי איתו במהלך הימים, כך שהמצב מאוד שונה מאשר אצל איריס. הוא עושה איתה הכל והיא מתה עליו, ואם היא *מתעוררת ממש* בלילה ולא רק מקיצה כדי להמשיך לישון, אז היא כולה חיוכים וחיינדלך אליו. עשינו משהו דומה לתמי - אנחנו ישנים באותה מיטה, כשהיא ביני לבין הקיר. כשהיא התעוררה התחלפנו והוא ניחם אותה. היא צרחה שחבל על זמן, אבל תוך כמה ימים למדה שגם אבא זה משהו שאפשרי בלילה. אגב, אתמול רגרסיה - היא התעוררה, היינו ערים, אני בטלפון, הוא ניגש אליה והיא צווחה אנושות. באתי והיא נרדמה. על הידיים, בלי לינוק, פשוט עצמה עיניים. אגב, הצווחות האלה קורעות את הלב, והרבה פעמים אני נשברת, בעוד שלו יש סבלנות להרגיע אותה עד שתירדם. בקיצור - אפשר לעבוד על זה, ויש תוצאות (כולל רגרסיות..). בהצלחה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/3/2003  08:56 בוקר טוב ליהיא. אנחנו באותה סירה - איריס גוב
27/3/2003  09:50 הו, כמה מוכר (והפתרון שלי) - תמי
27/3/2003  10:08 הבת שלי בת שלוש ו-8 חודשים, ועד היום - נטלי
27/3/2003  11:09 תגובה לתמי - נורית
27/3/2003  11:47 לבכות בידיים של אבא זה לא לנטוש... - שרי
27/3/2003  11:55 גם אצלנו כשאפרת קוראת בלילה היא קוראת לאבא כי היא יודעת שגם כדי להגיע לאמא זה עובר דרכו...מינקות הוא היה קם ומביא אותה אלי להנקה,היא התרגלה! טוב אני החכמתי בילד השלישי... (ל"ת) - גילי אבישי
27/3/2003  12:57 ואצלנו כבר לא רק אני זו שקמה בלילה - בשיטה שתמי תיארה - רותמית
27/3/2003  12:59 גם אצלנו היתה תקופה כזו ואני חושבת - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:03 ולנורית- - אורלי של ליאור
27/3/2003  13:33 נורית, יש דרך ביניים, אפשר בהדרגה - תמי
27/3/2003  13:44 האם נתקלתם באבא שמשוכנע שהתינוק שלו רוצה רק את אמא? - ענת ב
27/3/2003  14:18 היי ליהיא!! - סאלוש
27/3/2003  15:50 תודות לכולכן, - ליהיא
27/3/2003  20:35 אולי כי אתן לא נותנות להם לעשות - יוסי
27/3/2003  20:37 בהמשך לדברי איריס ושרי - הנה ציטוט מ"הדרמה של הילד המחונן" (אליס מילר) - לי טופלאגו
28/3/2003  00:19 כן תבואי לבקר ליהיא! וליוסי - מסכימה איתך - סאלוש
29/3/2003  23:28 מאוד מסכימה עם יוסי... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש