|
27/3/2003 15:50
|
ליהיא
|
מאת:
|
|
תודות לכולכן,
|
כותרת:
|
אני תמיד נתרמת ושואבת עידוד מתשובותיכן החכמות. ואני אפילו יושבת עכשיו ומקריאה לאיש שלי כמה מן הפנינים כי בדיוק אמרתי לו שהכל עניין של שלמות עם ההחלטה וכששנינו נהיה מאוד החלטיים זה יסתדר. אז בנימה אופטימית זו - תודה. ליהיא
**וסאלוש- אני בכיוון להתקשר אלייך כבר הרבה זמן...בקרוב..בקרוב..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|