פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

23/1/2003 11:30 תמי.D ניתוח תיקון חתך
23/1/2003 11:35 אסנת ש.    הי תמי, איפה את גרה? (ל"ת)  
23/1/2003 11:45 תמי.D    אוסנת ש  
23/1/2003 12:06 אסנת בלי ו' (כמו שזהר אומרת)    אני לא ממש יודעת לגבי תל-אביב  
23/1/2003 12:12 אסנת ש.    למקרה שאת מעוניינת בפרטים של ד"ר אסא, בבקשה  
23/1/2003 19:06 לרי    לתמי.D-רופא לתיקון צלקת  
24/1/2003 02:47 שרה    היו מקרים של נשים שלא תיקנו  
24/1/2003 09:05 רזיאלה    שרה, יש לך ניסיון בעניין? כי מניסיוני את ממש מדברת שטויות  
24/1/2003 23:31 מרב ב    רזיאלה, שרה ביקרה שלנו בכלל לא מדברת שטויות  
24/1/2003 23:51 רזיאלה    מרב, תיקראי שוב מה שרה כתבה ואז תצאי להגנתה (ל"ת)  
23/1/2003 10:45 nono הריון טיסה וחו"ל
23/1/2003 11:10 גילי אבישי    לגבי הטיסה-אםאין בעיות ידועות,לא לגבי הבדיקה-מי ישלם? (ל"ת)  
23/1/2003 12:29 מיכל ל    OT מקווה שבסדר להידחף כאן - איך משיגים עגלול? וגם...  
23/1/2003 13:18 אמא 11    הלואי וידעתי איפה קונים עגלול  
23/1/2003 13:26 אורלי של ליאור    למיכל-לגבי עגלול  
23/1/2003 13:30 עדה    איפה קונים עגלול באופן כללי, ועגלול טורבו 4X4 באופן ספציפי...  
23/1/2003 13:51 אורלי של ליאור    עדה-למרות שכבר יש לנו עגלול אשמח לדעת איפה וכמה לגבי עגלול עם יכולת היגוי. ולמיכל-שכחתי לציין שבעגלול הסטנדרתי אין יכולת היגוי וזה מאוד מקשה על הסיבובים במיוחד אם יש בפנים עוד משקל... (ל"ת)  
23/1/2003 14:16 זהר    כן עדה כמו ששי ודרור אומרים - "ספרי פרטים !"... (ל"ת)  
23/1/2003 14:30 אסתית    עד כמה שידוע לי בשילב מוכרים גם עגלול  
23/1/2003 14:38 מיכל ל    תודה! נבדוק מה יש בבייבי שיק, ולעדה - נשמח לשמוע פרטים על ה 4X4 (ל"ת)  
23/1/2003 14:47 מיכל ל    לאמא11 - לגבי שביתות הרעב של הקטנטנים  
23/1/2003 15:28 מרב ב    הנה עגלול לדוגמא  
23/1/2003 16:18 לירון    מיכל- כשאני שומרת על איתי, אנחנו הולכים לטיל- תינוק אחד בעגלה, והשני/ה בתינוכיס....כיפי כיף (ל"ת)  
23/1/2003 20:07 עדה    תוצאות הבירור  
26/1/2003 07:29 מיכל ל    עדה - המון תודה על ההשקעה בברור בשבילנו! עכשיו צריך לבדוק כמה כסף נוכל להשקיע... (ל"ת)  
24/6/2003 08:56 אלה    עגלול...  
2/2/2004 17:44 טלי    עגלול לקנייה  
2/2/2004 17:45 טלי    עגלול לקנייה  
23/1/2003 08:35 אילנה - ט דחוף - זקוקה להמלצה על תומכת לידה לאסף הרופא
23/1/2003 08:44 תמי    אילנה יקרה,  
23/1/2003 10:38 גילי אבישי    מחפשת ד ח ו ף עזרה ליולדת עם תאומות  
23/1/2003 11:12 שושי    בבקשה!  
23/1/2003 11:58 איילה    לא תומכת, אבל מילדת נפלא שעובדת באסף הרופא  
23/1/2003 12:42 יעל    תומכת לידה  
23/1/2003 21:41 הילה דביר    גילי שלום!  
22/1/2003 23:50 הדס של עדן הומאופת של "מכבי"
23/1/2003 06:02 רותם ו שות    ***נדחפת עם שאלה על תינוקות שמפסיקים עם שנת הבוקר - מתי זה קורה?***  
23/1/2003 07:55 כרמית_מ    רותם - אתם בדיוק בתקופת המעבר  
23/1/2003 08:34 פיר    שאלתי בדיוק אותה שאלהוהמליצו על דר קוקיה  
23/1/2003 08:41 זהר    OT לפיר - חיזרי לדיון על הריון בקבלה לעבודה, השארתי לך שם עוגיה... (ל"ת)  
23/1/2003 08:52 אמא של פלג    OT לרותם ו שות  
23/1/2003 12:36 יולנדה    ***OT*** לטובה קראוזה  
23/1/2003 15:09 לילוש    OT נוסף לטובה או מי שיודעת  
23/1/2003 18:31 זהר    לילוש לגבי מנטה וטחינה/חלבה  
23/1/2003 20:14 חני    הצעה לעבודה מהבית - שירות לגראפומניות שבפורום  
26/1/2003 08:47 Adi    חני תודה. אבל מה זה גראפומאנים? (סליחה על הבורות) (ל"ת)  
26/1/2003 09:05 אבאטר    Adi - prolific writer, one who is crazy about writing (ל"ת)  
26/1/2003 11:58 חני    גרפומאן פירושו מי שכותב ספרים/מאמרים וכו' באופן רב במיוחד, באובססיסיות מייצר חומר כתוב (ל"ת)  
27/1/2003 09:21 Adi אחת מהגראפומניות של פורום אומנות הלידה    תודה החכמתי (ל"ת)  
27/1/2003 21:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לילוש,  
27/1/2003 22:04 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    ליולנדה,  
22/1/2003 23:48 איריס אשוח החלפת חיתולים ועמוד השדרה של התינוק
23/1/2003 00:03 הדס של עדן    דווקא מעודדת  
23/1/2003 08:12 תמי    איריס, זה בסדר,  
23/1/2003 09:24 איריס גוב    לדעתי אין בעיה עם הרמת הישבן  
23/1/2003 22:04 יסמין    הרמת רגליים בהחלפת חיתול וגם על קנקים  
22/1/2003 23:27 מרב ב בקיעת שיניים טוחנות - כמה זה כואב ומתי?
23/1/2003 05:22 שרון-ש    מירב,  
23/1/2003 10:49 תמי    מירב, גם אנחנו שם...  
23/1/2003 13:58 עדה    עוד תשובה קצת עגומה - כואב מאוד!!!  
23/1/2003 15:18 מרב ב    חידוד שאלותי - מה שמענין אותי זה מתי זה בדיוק כואב -  
23/1/2003 15:58 גלית.ג    אנחנו נותנים נורופן אמנם לשיניים ראשונות  
23/1/2003 16:28 לירון    מרב, ואם אחרי פע ם אחת הגליגם יעזור- לא שווה לנסות  
23/1/2003 20:50 שן    ואנחנו בשלב הניבים - ססססייייוווווטטטט!!! (ל"ת)  
23/1/2003 21:46 גילי אבישי    לירונצ'וק,אל נא תשלי את עצמך!  
23/1/2003 21:53 תמי    גם אצלנו מספיקה מנה אחת של גליגם לפני השינה בד"כ. גילי-  
23/1/2003 22:28 מרב ב    תודה לכולן. האמת היא שלמזלנו  
23/1/2003 22:31 מרב ב    ועוד הארה קטנה לגבי הגליקול (עם שאלה בפנים)  
24/1/2003 00:55 ענבל ל    השיניים זה עסק מאד אישי ושונה מתינוק אחד למשנהו  
24/1/2003 07:36 עדה    הערה לגבי משככי כאבים ותינוקות  
24/1/2003 08:14 שרה    בחנויות טבע מוכרים תרופה הומיאופאתית להקל על כאבי בקיעת שינים. (ל"ת)  
24/1/2003 10:35 מרב ב    שרה, כן  
24/1/2003 17:25 אסתית    אך, איזה מזל שראיתי את הדיון הזה. ליעלי יש גבעה קטנה  
24/1/2003 23:37 מרב ב    עדכון קטן לכל המתענינות...  
22/1/2003 23:01 רונית פעילות לתינוק בן 3 חודשים
22/1/2003 23:08 מרב ב    תבררי במ.מ.ש - 6472411 (ל"ת)  
23/1/2003 00:05 הדס של עדן    מה עם קורס שחיה (ל"ת)  
23/1/2003 08:13 תמי    קבוצות לאמהות ותינוקות  
23/1/2003 10:50 marina    Ananim  
23/1/2003 16:49 Hilla    פעילויות לבן 5 חד'? וחוזרת שוב על שאלתי הישנה- איזה פטמה לקנות לשאוב +קורנפלור? (ל"ת)  
23/1/2003 17:30 ליהי גבע-ליסר    קבוצת לאמהות וגם לתינוקות  
22/1/2003 21:58 Yoav Kahana הצילו הילד צורח!!!!
22/1/2003 22:11 זהר    תינוק בן 4 חודשים מתעקש להירדם על הידיים ? איזו חוצפה, תבקשו להחליף אותו לדגם המשופר שיצא עכשיו זה שנרדם לבד מיד אחרי שהוציא לעצמו גרפס... וברצינות -  
22/1/2003 22:22 עידית-ת    אם כל כך חשוב לכם להרדים אותו במיטה..  
22/1/2003 22:48 מרב ב    שיטה שעובדת אצלנו מצוין כבר 7-8 ח'  
23/1/2003 00:00 לילוש    זהר - אנחנו קנינו ישר את הדגם המשופר 4X4 וברצי..  
23/1/2003 00:07 הדס של עדן    לילוש בת כמה הדגם המשופר הזה הלואי עלינו (ל"ת)  
23/1/2003 00:52 לילוש    ארבעה חודשים וחצי. את הרוגע קיבלה מאבאשלה. (ל"ת)  
23/1/2003 08:16 תמי    לילוש, לא מסיימים משפט כזה בלי חמסה חמסה טפו טפו טפו. (ל"ת)  
23/1/2003 09:12 איריס גוב    לילוש - אכן חמסה חמסה! אצלנו הדגם המשופר קיבל זהות עצמית  
23/1/2003 10:28 מירי2    ליואב  
23/1/2003 11:45 לילוש    חמסה חמסה טפו טפו טפו שומבצל דגים ועיניים ונעל תלויה על אגזוז... (ל"ת)  
23/1/2003 12:53 XXX    ללילוש,  
23/1/2003 13:04 זהר    לא לילוש אבל לדעתי לתת לו anyway - למה לא ?  
23/1/2003 13:21 Adi    העל על האגזוז? ולילוש התאור כזה יפה שגם אני התחלתי לנמנם (ל"ת)  
23/1/2003 13:39 נני    XXX,  
23/1/2003 14:02 לילוש    הציצ של אחרי האמבטיה, גם אם אכלה לפניה - הוא הרבה פעמים לשם התמזמזות עצמית וממסטל עוד יותר. מומלץ החום. (ל"ת)  
23/1/2003 14:44 לילוש    החום = בחום. גם אני מסטולית... (ל"ת)  
23/1/2003 16:24 לירון    ל-XXX, אני חושבת שאין מה לשאול את לילוש, זו לא נוסחה, זה כ"כ תלוי בתינוק  
23/1/2003 16:41 XXX    כנראה ששכחתי לציין שהוא לא יונק אלא אוכל מבקבוק. זה גם תופס? זה לא האכלת יתר? (ל"ת)  
23/1/2003 16:58 לירון    אז בכלל אין פה עינין של התפננות על הציצי  
23/1/2003 17:37 לילוש    לירון- אין ספק שזו לא נוסחה, אממה  
23/1/2003 17:40 XXX    ללירון,  
23/1/2003 17:42 לירון    לילוש  
23/1/2003 17:48 לירון    xxx  
23/1/2003 18:32 טנגה    ליואב ולXXX  
23/1/2003 19:03 XXX    לטנגה,  
23/1/2003 19:42 טנגה    XXX כן, אצלינו זה פשוט קרה פתאום.  
23/1/2003 20:04 XXX    לטנגה, תודה. (ל"ת)  
22/1/2003 19:42 חופית גזים, גזים וגזים...
22/1/2003 21:55 רונית    פורמולות נגד גזים  
23/1/2003 05:25 שרון-ש    מגניבה שאלה לטובה - INULIN?  
23/1/2003 11:11 יעל    לנו הפתרון הגיע מרמדיה... (ל"ת)  
24/1/2003 23:01 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    אינולין  
25/1/2003 01:21 שרון-ש    טובה היקרה, תודה רבה על התשובה! (ל"ת)  
22/1/2003 17:16 מאי מה כדאי לאכול כשיש לתינוק גזים?
22/1/2003 18:11 מעיין של ליב    סליחה על הקרציות אבל אני זקוקה להמלצה על ספר ידידותי לסביבה על ילדים התפתחות מזון תנועה ..הכל.....תודה מראש:-))9999 (ל"ת)  
22/1/2003 18:59 אמא 11    פניני לשון  
22/1/2003 19:04 אלה    יש את הספר של פנלופה ליץ  
22/1/2003 19:26 לירון    הבעיה עם הספר של פנלופה שהוא כ"כ לא ידידותי(ומשהו על גזים)  
22/1/2003 20:54 מיצי    לא יפה  
22/1/2003 21:05 לירון    מיצי היקרה. קודם כל אני הגבתי, אבל גם מנוע החיפוש מ ל א  
22/1/2003 21:19 דיאנה    ספר וגזים  
22/1/2003 21:56 זהר    אימוש את יכולה כבר לפתוח משרד פרסום עם כל הקופירייטרים שלך... LOL. (ל"ת)  
22/1/2003 23:07 שרי    אוי אמוש - החברה שלך אדירים אחד אחד....  
23/1/2003 01:51 אמא 11    שרי, הכל אני רואה (בסקפטיות בעיקר) אבל את הזריקות במצח ממש לא  
23/1/2003 06:05 שרון-ש    OT - תודה לדיאנה על שם הספר (רק עכשיו ראיתי). (ל"ת)  
23/1/2003 11:08 גילי אבישי    גזים  
23/1/2003 11:59 ורד    נדחפת עם פנינה של חברה, (וגם המלצה לא פופולרית על ספר, פלוס דוגמית חינם)  
23/1/2003 12:16 אסנת ש.    ורד LOL לבת של חברה שלך...ואצלנו שני בן השלוש וחצי  
23/1/2003 12:18 אסנת ש.    ששמור = ששומר.... (ל"ת)  
23/1/2003 13:08 זהר    אויש אוסי איזה מתוק הוא !!! LOL רציני. (ל"ת)  
23/1/2003 13:59 נירה    והבת שלי (שנתיים וחצי) גם היא שומרת בקנאות על אפה...  
23/1/2003 14:11 ורד    אוף, מתי כבר עמליה תתחיל לדבר?  
23/1/2003 14:19 זהר    על דוברי רוסית ודובונים...  
23/1/2003 14:43 מעיין של ליב    לורד  
23/1/2003 16:34 לירון    אויש, כמה צחקתי... ואפרופו פנינים- ראיתם אתמול גידי גוב?  
23/1/2003 21:16 ליאתיתי    LOL!!! -סוף אני יודעת איך להעביר את הצחוק באותיות  
23/1/2003 21:53 שרי    אצלנו הסטיה הזו שמורה לאבא......  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש