פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/3/2003 13:51
marcy g
מאת:
אפשר לנסות לקיים יחסי מין פעמיים כל לילה....
כותרת:
אין סיבה שזה יעבוד אבל בטח יהיה נחמד!
בהצלחה!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/3/2003 14:12
שמעתי שכדורים או זריקות להגברת פוריות יכולים לעזור. (ל"ת)
-
מורגין
26/3/2003 14:12
אפשר ללדת תאומים רק אם יש במשפחה של האם או האב תאומים (כך מבחינה גנטית). (ל"ת)
-
כלבובה
26/3/2003 14:19
קראתי פעם שבטטה מגבירה את הביוץ,
-
נטלי
26/3/2003 14:27
שירלי - ככל הידוע לי - את טועה...
-
נטלי
26/3/2003 14:29
וליתר דיוק: קיים גורם גנטי בהיווצרות תאומים לא-זהים, יצירת תאומים זהים אינה קשורה בגורם תורשתי. (ל"ת)
-
מיכל פ
26/3/2003 14:32
ל"רוצה תאומים" -
-
נטלי
26/3/2003 14:47
נטלי- איפה הלינק!דווקא מסקרן (ל"ת)
-
marcy g
26/3/2003 14:49
איקאקלומין
-
אני
26/3/2003 15:16
אופס, נשמט לי הלינק לגבי התאומים...
-
נטלי
26/3/2003 15:36
איקאקלומין
-
אני אחרת
26/3/2003 16:43
אפשר ללכת על הפרית מבחנה ... (ל"ת)
-
מרב ב
26/3/2003 16:53
אף רופא לא יסכים לגרום בכוונה הריון מרובה עוברים!
-
גילי אבישי
26/3/2003 17:09
יש לי חברה שלקחה כדורים, אף שכבר היו לה 2 ילדים, והוסיפה למשפחה 2 זוגות תאומים
-
אמא 11
26/3/2003 17:24
אצלי בטטות לא עבד
-
סאלוש
26/3/2003 21:00
לרוצה תאומים-
-
טלטל
27/3/2003 07:25
נטלי, תודה על התיקון
-
כלבובה
27/3/2003 08:23
הריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה, ובודאי זה לא פתרון לקשיים בהריון.
-
אמא ל-5
28/3/2003 09:10
מצטרפת לדעתה של אמא ל-5
-
רותם ו שות
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש