|
26/3/2003 14:27
|
נטלי
|
מאת:
|
|
שירלי - ככל הידוע לי - את טועה...
|
כותרת:
|
קודם כל מה שלומכם? אני מקווה שהכל מצויין!
לגבי תאומים - יש סוג אחד (זהים או לא זהים - לא זוכרת איזה) שאכן עובר בתורשה. בסוג השני מדובר במעין "תקלה" של הטבע. לכן יכולים להיות תאומים גם במשפחה ללא תאומים גנטית.
נטלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|