אני מתה על בטטות ואוכלת כל הזמן בטטות (יותר מזין מתפוחי אדמה by far, ידעתן?) ויצאה לי אחת (ויחידה ומקסימה :) זה באמת קוסם אבל זה קשה בטירוף לגדל תאומים. דרך אגב אם באוכל עסקינן (וסליחה לרוצה תאומים שאין לי מה להוסיף לך), משהו שכתבתי פעם אבל בעצמי שכחתי מזה: אתן יודעות שמולסה כהה נורא מזין? יש בזה ברזל בכמויות לא מבוטלות. אפשר להשתמש להמתיק תה (זה מאוד טעים) וגם לאפיה. זה רק יקר. להתראות! סבא שלי בדרך אלי, איזה כיף לי...
|
תוכן התגובה:
|