פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/3/2003 09:10 רותם ו שות מאת:
מצטרפת לדעתה של אמא ל-5 כותרת:
אין "טריק" בטוח לתאומים. אם היה בטח רבות היו משתמשות בו. כאמא לתאומים אני יכולה לומר לך שהריון רגיל נראה ואמור להיות הרבה יותר קל, כנ"ל לגבי הלידה וגם הגידול של תאומים אינו קל, בשהוואה לילד אחד.
נכון שכדורים אלה ואחרים עשויים לגרום לביוץ מוגבר, ויש הטוענים שגם חומצה פולית עוזרת, או לנסות להכנס להירון מיד אחרי הפסקת גלולות, כשהגוף עוד מבולבל - האם לבייץ או לא, ולפעמים "יורה בצרורות" ביציות.
אצלי זה קרה במקרה, לא יודעת למה. מה שכן השפעה או נטיה גנטית חייבת לבוא מצד המשפחה של האמא, זה לא עובר דרך האב. את צריכה שהגוף שלך יוציא שתי ביציות. זרע הגבר לא יכול "באופן תורשתי" להכנס לביצית אחת בזוגות. אם זה קורה זה במקרה. גם תאומים זהים, כפי שכתבו לך, הם "טעות" (וזה הריון עוד יותר מסוכן)I.
בכל מקרה בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  13:51 אפשר לנסות לקיים יחסי מין פעמיים כל לילה.... - marcy g
26/3/2003  14:12 שמעתי שכדורים או זריקות להגברת פוריות יכולים לעזור. (ל"ת) - מורגין
26/3/2003  14:12 אפשר ללדת תאומים רק אם יש במשפחה של האם או האב תאומים (כך מבחינה גנטית). (ל"ת) - כלבובה
26/3/2003  14:19 קראתי פעם שבטטה מגבירה את הביוץ, - נטלי
26/3/2003  14:27 שירלי - ככל הידוע לי - את טועה... - נטלי
26/3/2003  14:29 וליתר דיוק: קיים גורם גנטי בהיווצרות תאומים לא-זהים, יצירת תאומים זהים אינה קשורה בגורם תורשתי. (ל"ת) - מיכל פ
26/3/2003  14:32 ל"רוצה תאומים" - - נטלי
26/3/2003  14:47 נטלי- איפה הלינק!דווקא מסקרן (ל"ת) - marcy g
26/3/2003  14:49 איקאקלומין - אני
26/3/2003  15:16 אופס, נשמט לי הלינק לגבי התאומים... - נטלי
26/3/2003  15:36 איקאקלומין - אני אחרת
26/3/2003  16:43 אפשר ללכת על הפרית מבחנה ... (ל"ת) - מרב ב
26/3/2003  16:53 אף רופא לא יסכים לגרום בכוונה הריון מרובה עוברים! - גילי אבישי
26/3/2003  17:09 יש לי חברה שלקחה כדורים, אף שכבר היו לה 2 ילדים, והוסיפה למשפחה 2 זוגות תאומים - אמא 11
26/3/2003  17:24 אצלי בטטות לא עבד - סאלוש
26/3/2003  21:00 לרוצה תאומים- - טלטל
27/3/2003  07:25 נטלי, תודה על התיקון - כלבובה
27/3/2003  08:23 הריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה, ובודאי זה לא פתרון לקשיים בהריון. - אמא ל-5


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש