אין "טריק" בטוח לתאומים. אם היה בטח רבות היו משתמשות בו. כאמא לתאומים אני יכולה לומר לך שהריון רגיל נראה ואמור להיות הרבה יותר קל, כנ"ל לגבי הלידה וגם הגידול של תאומים אינו קל, בשהוואה לילד אחד. נכון שכדורים אלה ואחרים עשויים לגרום לביוץ מוגבר, ויש הטוענים שגם חומצה פולית עוזרת, או לנסות להכנס להירון מיד אחרי הפסקת גלולות, כשהגוף עוד מבולבל - האם לבייץ או לא, ולפעמים "יורה בצרורות" ביציות. אצלי זה קרה במקרה, לא יודעת למה. מה שכן השפעה או נטיה גנטית חייבת לבוא מצד המשפחה של האמא, זה לא עובר דרך האב. את צריכה שהגוף שלך יוציא שתי ביציות. זרע הגבר לא יכול "באופן תורשתי" להכנס לביצית אחת בזוגות. אם זה קורה זה במקרה. גם תאומים זהים, כפי שכתבו לך, הם "טעות" (וזה הריון עוד יותר מסוכן)I. בכל מקרה בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|