הי, כשאני ניסיתי להכנס להריון קבלתי מהרופא שלי איקאקלומין (בכדורים) - כמחזק ביוץ. אחת ה"סכנות" בנטילת איקאקלומין זה הריון מרובה עוברים (שהוא בד"כ הריון בסיכון גבוה - ולכן שקלי שוב את צעדייך...)
בכל מקרה - את יכולה ליטול את התכשיר אולי זה יזרז את הביוץ התקין שלך ואז יהיה ביוץ כפול (תאומים לא זהים).
בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|