אם יש לך כוח לקרוא באנגלית, הנה לינק מעניין, ותמצאי שם פרק על "WHO HAS TWINS AND HOW CAN I?" ושם יש מידע מעניין. כפי שעניתי לכלבובה - תאומים לא זהים יכולים לנבוע מתורשה (בד"כ מצד האם במשפחה). תאומים זהים מופיעים ללא קשר לתורשה. אם תסתכלי תראי שכתוב שלאמהות ניגריות יש את האחוז הגבוה ביותר של תאומים, והסברה היא שזה משום שהן אוכלות הרבה בטטות (YAMS).
בהצלחה!
נטלי
|
תוכן התגובה:
|