לפי רופא הנשים שלי, אם נכנסים מיד אחרי הפסקת הגלולות להריון (ללא מחזור הפסקה) הסיכויים שזה יהיה הריון תאומים גדלים פי 2. אבל, זה עדיין לא הרבה. מדובר על 2-4% של הריונות תאומים במקרה זה, במקום 1.5-2% באוכלוסיה הרגילה. לדעתי, תחיי את חייך בנחת: מה שלא תעשי, לא את תקבעי אם יהיו תאומים אלא רק "ההוא שיושב שם למעלה"... אפילו בהפריית מבחנה אי אפשר לדעת בוודאות כמה עוברים יהיו, יכולים להיות 5 ויכול להיות גם כלום. אז חבל לתכנן.
|
תוכן התגובה:
|