פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/3/2003 08:23 אמא ל-5 מאת:
הריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה, ובודאי זה לא פתרון לקשיים בהריון. כותרת:
יותר לידות מוקדמות, יותר רעלת, יותר מומים, יותר סיבוכים - ממש לא פתרון בשביל מי שגם ככה כבר יש לה קשיים. גם ללא כל קשיים קודמים הריון תאומים הוא יותר בעייתי, ולכן אף רופא לא יגרום ביודעין לתאומים אצל אשה ללא בעיות פוריות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  13:51 אפשר לנסות לקיים יחסי מין פעמיים כל לילה.... - marcy g
26/3/2003  14:12 שמעתי שכדורים או זריקות להגברת פוריות יכולים לעזור. (ל"ת) - מורגין
26/3/2003  14:12 אפשר ללדת תאומים רק אם יש במשפחה של האם או האב תאומים (כך מבחינה גנטית). (ל"ת) - כלבובה
26/3/2003  14:19 קראתי פעם שבטטה מגבירה את הביוץ, - נטלי
26/3/2003  14:27 שירלי - ככל הידוע לי - את טועה... - נטלי
26/3/2003  14:29 וליתר דיוק: קיים גורם גנטי בהיווצרות תאומים לא-זהים, יצירת תאומים זהים אינה קשורה בגורם תורשתי. (ל"ת) - מיכל פ
26/3/2003  14:32 ל"רוצה תאומים" - - נטלי
26/3/2003  14:47 נטלי- איפה הלינק!דווקא מסקרן (ל"ת) - marcy g
26/3/2003  14:49 איקאקלומין - אני
26/3/2003  15:16 אופס, נשמט לי הלינק לגבי התאומים... - נטלי
26/3/2003  15:36 איקאקלומין - אני אחרת
26/3/2003  16:43 אפשר ללכת על הפרית מבחנה ... (ל"ת) - מרב ב
26/3/2003  16:53 אף רופא לא יסכים לגרום בכוונה הריון מרובה עוברים! - גילי אבישי
26/3/2003  17:09 יש לי חברה שלקחה כדורים, אף שכבר היו לה 2 ילדים, והוסיפה למשפחה 2 זוגות תאומים - אמא 11
26/3/2003  17:24 אצלי בטטות לא עבד - סאלוש
26/3/2003  21:00 לרוצה תאומים- - טלטל
27/3/2003  07:25 נטלי, תודה על התיקון - כלבובה
28/3/2003  09:10 מצטרפת לדעתה של אמא ל-5 - רותם ו שות


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש