הריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה, ובודאי זה לא פתרון לקשיים בהריון.
כותרת:
יותר לידות מוקדמות, יותר רעלת, יותר מומים, יותר סיבוכים - ממש לא פתרון בשביל מי שגם ככה כבר יש לה קשיים. גם ללא כל קשיים קודמים הריון תאומים הוא יותר בעייתי, ולכן אף רופא לא יגרום ביודעין לתאומים אצל אשה ללא בעיות פוריות.