יש לי חברה שלקחה כדורים, אף שכבר היו לה 2 ילדים, והוסיפה למשפחה 2 זוגות תאומים
כותרת:
בלי גנטיקה, למיטב ידיעתי. היא התחילה עם הכדורים בגיל 36 מכיוון שחששה שהפוריות שלה יורדת, וזו התוצאה. אותי זה נשמע מפחיד, בכל אופן, הריון של תאומים קשה יותר מהריון רגיל, ואם ההריונות שלך מלווים בשמירה, אולי יהיה לך קשה כפליים?