פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/3/2003 15:36 אני אחרת מאת:
איקאקלומין כותרת:
לא לוקחים ככה סתם. יכול להשפיע על הוצרות ציסטות בשחלות ויש אפילו חששות שיכול להביא לסרטן השחלות החומר ניקרא Clomiphene אם מישהי רוצה לאתגר את גוגול
הנה דוגמית
http://www.solgar.co.il/woman/medicine2.html

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/3/2003  13:51 אפשר לנסות לקיים יחסי מין פעמיים כל לילה.... - marcy g
26/3/2003  14:12 שמעתי שכדורים או זריקות להגברת פוריות יכולים לעזור. (ל"ת) - מורגין
26/3/2003  14:12 אפשר ללדת תאומים רק אם יש במשפחה של האם או האב תאומים (כך מבחינה גנטית). (ל"ת) - כלבובה
26/3/2003  14:19 קראתי פעם שבטטה מגבירה את הביוץ, - נטלי
26/3/2003  14:27 שירלי - ככל הידוע לי - את טועה... - נטלי
26/3/2003  14:29 וליתר דיוק: קיים גורם גנטי בהיווצרות תאומים לא-זהים, יצירת תאומים זהים אינה קשורה בגורם תורשתי. (ל"ת) - מיכל פ
26/3/2003  14:32 ל"רוצה תאומים" - - נטלי
26/3/2003  14:47 נטלי- איפה הלינק!דווקא מסקרן (ל"ת) - marcy g
26/3/2003  14:49 איקאקלומין - אני
26/3/2003  15:16 אופס, נשמט לי הלינק לגבי התאומים... - נטלי
26/3/2003  16:43 אפשר ללכת על הפרית מבחנה ... (ל"ת) - מרב ב
26/3/2003  16:53 אף רופא לא יסכים לגרום בכוונה הריון מרובה עוברים! - גילי אבישי
26/3/2003  17:09 יש לי חברה שלקחה כדורים, אף שכבר היו לה 2 ילדים, והוסיפה למשפחה 2 זוגות תאומים - אמא 11
26/3/2003  17:24 אצלי בטטות לא עבד - סאלוש
26/3/2003  21:00 לרוצה תאומים- - טלטל
27/3/2003  07:25 נטלי, תודה על התיקון - כלבובה
27/3/2003  08:23 הריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה, ובודאי זה לא פתרון לקשיים בהריון. - אמא ל-5
28/3/2003  09:10 מצטרפת לדעתה של אמא ל-5 - רותם ו שות


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש