ואם את בכל מקרה אומרת שההריונות שלך בסיכון ושמירה-על אחת כמה וכמה! אינני יודעת מה בעיתך שבגללה את בשמירת הריון עקרונית אבל אני מנחשת שתאומים לא ישפרו את המצב ואז יכול חס וחלילה להיגרם מצב שבו משהו משתבש...כאמור,אינני יודעת מה בעייתך אבל אני מניחה שהרופא המטפל בך הוא הכתובת הבטוחה ביותר למתן תשובה מקצועית ואחראית לשאלתך ולסיכונים אם ישנם שם.בהצלחה רבה באשר יוחלט,גילי אבישי,מדריכה להכנה ללידה ודולה
|
תוכן התגובה:
|