או מעודדת שחרור של יותר מביצית אחת (אני לא זוכרת את הפרטים המדוייקים), אז שווה לנסות. פעם גלשתי בפורום של נשים (רובן אמריקאיות) שמנסות להשפיע על מין העובר, והיו שם כאלה שרצו תאומים, וגם אם לא תמצאי - יש שם הרבה שיטות שמשפרות את הביוץ והפוריות (שהן טובות במיוחד למי שרוצה בן), אז תנסי לקרוא ולאתר שם: http://messageboards.ivillage.com/iv-psgender (ברגע זה מבצעים שם תיקונים במערכת, אבל זה בטח יהיה זמין בעוד שעה-שעתיים)
מצד שני, אם יש לך בעייה בהריון, הרי ידוע שהריונות מרובי עוברים הם יותר בעייתיים וכרוכים בסיבוכים רבים יותר ובשמירת הריון מוקפדת הרבה יותר, אז הייתי מציעה לך לשקול שנית את החלטתך...
בהצלחה בכל אשר תחליטי!
נטלי
|
תוכן התגובה:
|