פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1632   1631   1630   1629   1628   1627   1626   1625   1624   1623   1622   1621   1620   1619   1618   1617   1616   1615   1614   1613    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

15/10/2003 08:48 א סבתא רוצה להתפרע ולקנות לפיצי שלי בגדים ונעליים יקרות
15/10/2003 08:57 ורד    לצערי אני יודעת  
15/10/2003 08:59 ורד    אופס, שכחתי תנעליים  
15/10/2003 09:02 אמא של נועם    יקר זה דבר יחסי בהשוואה לשוק.. .  
15/10/2003 09:57 קרן    לבייבי זארה יש בגדים מקסימים, אבל זהירות זה ממכר.. (ל"ת)  
15/10/2003 10:05 annat    אם אתן בתל-אביב, תוכלו לסור לחנויות ברח' שבזי... נדמה לי שאין יקר מהן (פשוט הכל יבוא...) (ל"ת)  
15/10/2003 10:30 יעל    לרשת ילדותי יש בגדים יפים ולא זולים  
15/10/2003 10:35 בלו    בתור מכורה לבגדי ילדותי אני חייבת לציין שאיכות הבגדים ביחס למחיר היא כמעט מחפירה (לא שזה מונע ממני להמשיך ולהתגלגל כשיכורה בין מדפי החנות... (ל"ת)  
15/10/2003 10:59 פינוקיו    Fox kids and Baby Golf (ל"ת)  
15/10/2003 11:37 בל    שאלה לורד  
15/10/2003 11:40 מרית    חנות נעלי הילדים המדהימה בדיזנגוף סנטר - נטורינו (ל"ת)  
15/10/2003 11:46 ורד    בל - אני לא בטוחה  
15/10/2003 12:32 איילת    אני, לעומת זאת, חטפתי אתמול שוק מהמחירים  
15/10/2003 12:48 ורד של שחר    בל...  
15/10/2003 13:05 ורד    סליחה על הבלבול, ותודה ורד (ל"ת)  
15/10/2003 13:19 אורנה*    שכבת הבצל העליונה - לסבתא  
15/10/2003 13:31 בל    תודה לכן! (ל"ת)  
15/10/2003 13:41 גלית ש    חנות עודפים של סריגמיש היכן??? בואו ניצור רשימה  
15/10/2003 15:33 annat    כון שאין על הבגדים של סריגמיש? והמלצה לזיל הזול  
15/10/2003 20:14 קרן    ביפו יש את "עמק עודפים" ברחוב שלבים (סמוך מאוד לבנין מרכזים)  
15/10/2003 22:28 נועה    אין כמו בייבי זארה  
16/10/2003 08:21 א    מה זה יקר? הכל ביחס לשוק הכרמל! היום אנחנו הולכים! תודה לכן (ל"ת)  
15/10/2003 08:25 liat המלצות ממטיילות
15/10/2003 08:47 אמא של נועם    מנשא גב  
15/10/2003 10:20 יעלי    ****OT*** המלצה על מטפלת בכפר - סבא  
15/10/2003 11:47 יעל    כן לעגלה- עזר לנו מאד- ביחוד אם יש אפשרות שכיבה וניתן לישון בה . תהנו (ל"ת)  
15/10/2003 07:40 דניאלה על בובות ותינוקות - אשמח לעצתכן
15/10/2003 07:55 אלה    בובה  
15/10/2003 07:56 אלה    ושכחתי לומר  
15/10/2003 08:04 סיס    בובות ותינוקות  
15/10/2003 08:43 עתליה    דניאלה  
15/10/2003 08:48 שרה    שלום אוהב לשחק במכוניות.  
15/10/2003 09:16 ורד    עמליה, ג'נדר וצעצועים  
15/10/2003 09:53 נני    בובות ותינוקות  
15/10/2003 10:31 דניאלה    אלה  
15/10/2003 10:32 דניאלה    ועוד לאלה  
15/10/2003 10:32 בלו    ורד - מקסים מה שכתבת..איך אומרים? "גזרתי ושמרתי". (ל"ת)  
15/10/2003 10:43 דניאלה    ורד  
15/10/2003 10:57 בלו    דניאלה,  
15/10/2003 11:00 אלה    עוד משהו קטן  
15/10/2003 13:06 חיה של שירי    לשירי יש כבר די הרבה בובות מגיל 0 והיא עדיין לא ממש מתעניינת בהן. ואגב, אני מתכוונת להציג לה גם משחקי "בנים". :-) (ל"ת)  
15/10/2003 14:13 אסנת ש.    ורד, מה יהיה? אני כבר מרגישה לא נוח (-:  
15/10/2003 14:24 אסנת ש.    הנה הלינק לתחילת הדיון שהזכרתי  
15/10/2003 21:10 במבי    ot לדניאלה  
15/10/2003 23:06 שחר ב    נועם בן שנתיים ועדיין לא מתעניין במכוניות. את הבובה שלו הוא דוקא אוהב  
15/10/2003 23:41 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    צעצועים מותאמים  
15/10/2003 23:51 דניאלה    במבי  
15/10/2003 23:53 דניאלה    ובנות, תודה על התשובות, ממש נעים לי בפורום היום, המון דיונים מעניינים. (ל"ת)  
16/10/2003 07:51 במבי    דניאלה - כיף לשמוע! (ל"ת)  
15/10/2003 01:10 נעה אחרי ניתוח קיסרי
15/10/2003 09:43 אמא11    נעה יקרה  
15/10/2003 12:45 מאיה של איתי    נעה יקרה - בעניין צירים והנקה  
15/10/2003 14:29 נעה    תודה על העידוד  
15/10/2003 17:35 דיאנה    יציאת השיליה היא זו שמתחילה את התהליך המוביל ליצירת החלב  
14/10/2003 23:31 ענבל המלצה על מטפלת או בייביסיטר בתל אביב
14/10/2003 23:52 תמר    מטפלת קסומה בת"א  
15/10/2003 10:22 יעלי    המלצה על מטפלת בכפר-סבא  
15/10/2003 11:38 לילי    תמר, מי זו? מה זו? (ל"ת)  
15/10/2003 12:06 מרית    תמר - במס' הטלפון שנתת יש יותר מדי ספרות  
14/10/2003 23:10 אושר מנסה לגמול מהנקה
14/10/2003 23:30 זהר    אושר יקרה קודם כל אשריה של אורן שינקה עד עתה  
14/10/2003 23:50 אושר    זהר תודה! רעיון נחמד  
15/10/2003 00:21 neta    שאלה לד"ר ליבוביץ  
15/10/2003 08:11 סיס    לאושר  
15/10/2003 16:28 מאיה של איתי    אושר יקירה - זוית קצת אחרת...  
14/10/2003 23:00 עוד לא לא יכולתי להתאפק ועשיתי בדיקת דם לגילוי הריון הבוקר
14/10/2003 23:06 ממי    בהצלחה! (ל"ת)  
14/10/2003 23:56 פינוקיו    בהצלחה גם ממני ושאלה  
15/10/2003 00:30 neon    אצלי ערכי הבטא היו סביב 40 כיומיים לפני המחזור  
15/10/2003 05:42 עוד לא    החל מאוגוסט צריך הפניית רופא גם לבדיקה זו (במכבי)  
15/10/2003 07:09 עוד לא    איזו אכזבה. התשובה יצאה שלילית. (ל"ת)  
15/10/2003 09:06 אמא של נועם    חבל אבל...  
15/10/2003 09:49 מסתתרת בינתיים    נדחפת עם שאלות על השתנה מרובה בתחילת הריון, ועל יין בהריון (טובה ואחרים)  
15/10/2003 09:57 הריונית    לפני כמה ימים היה כאן דיון בנושא  
15/10/2003 10:16 חומד    לעוד לא - זה שהתשובה שלילית שה עוד לא אומר כלום!!!!!!!!  
15/10/2003 10:20 חומד    לעוד לא - זה עוד לא אומר כלום שהבדיקה שלילית!!!!!!!  
15/10/2003 17:20 שרה    בהיריון הזה לא עשיתי שום בדיקה. חיכיתי עד שקיבלתי בטן הגונה  
14/10/2003 22:51 אינשם אוף
15/10/2003 00:06 פינוקיו    את צריכה הרבה הרבה מנוחה...  
15/10/2003 00:36 ליאורה    התחזקי.הכל יסתדר  
15/10/2003 16:44 מאיה של איתי    אכן זה עובר אבל צריך לעזור לזה קצת...  
14/10/2003 22:42 דנה תינוקת שממש נאבקת לקראת שינה- מה עושים?
14/10/2003 22:47 סאלוש    הכל זמני בגיל הזה  
15/10/2003 08:58 עתליה    דנה  
15/10/2003 10:11 מירי2    נורמלי לחלוטין  
15/10/2003 11:56 אג    זה טבעי  
16/10/2003 00:19 רינת של עידן    למחבר קוראים ד"ר אבי שדה  
14/10/2003 22:31 אוהבת להראות טוב גם בהריון בגדי הריון מכוערים
14/10/2003 22:48 ליאתיתי    לאוהבת.. אכן יש מקום לשיפור בארץ  
14/10/2003 22:56 אני    בגדים יפים להריון  
14/10/2003 22:59 רומי    דווקא יש לי משהו בשבילך  
14/10/2003 23:05 מייעצת    אפשר גם בגדי גברים מדליקים מחודש ביעי ומעלה (ל"ת)  
14/10/2003 23:10 במבי    דווקא יש  
14/10/2003 23:14 במבי    שכחתי משהו  
15/10/2003 05:05 annat    ממש מבינה אותך  
15/10/2003 06:56 שרה    קניתי מכנסיים לבעלות מידות גדולות שיש להן שרוך שאפשר להדק  
15/10/2003 07:32 יסמין    מצטרפת להמלצות  
15/10/2003 08:23 סיס    בגדי הריון  
15/10/2003 08:26 אורנה    שמה של החנות בבזל היא מאדרלנד  
15/10/2003 08:37 שין    מצטרפת לאורנה להמלצה חמה על motherland  
15/10/2003 08:56 הריונית    אפרופו בגדי הריון: מה עושים בהתחלה? כשהבגדים הרגלים כבר לא עולים ובגדי הריון נראים כמו שק? (ל"ת)  
15/10/2003 09:33 בלו    אם את מוכנה להוציא הרבה כסף - לכי לכיכר המדינה לחנות ושמה: formes" - בגדים יפהפיים , פשוט עם מקום לבטן..אבל מאווווד יקרים. (ל"ת)  
15/10/2003 09:39 רוניתה    ואני ממליצה על מטרניטי בדיזנגוף ועל קסטרו..  
15/10/2003 09:45 אמא11    תכנסי להגרה, אפשר למצוא שם דברים נפלאים (ל"ת)  
15/10/2003 10:02 עוד מדווחת    בדיוק מישהי רשמה באחד השרשורים הקודמים שפורמס בכיכר המדינה נסגרת  
15/10/2003 10:12 תמי.ד.    דוקא יש - לא המון אבל יש - המחיר בהתאם כמובן.  
15/10/2003 10:17 אוריתה    מצטרפת להמלצה על מטרניטי בדיזנגוף ועוד עצות  
15/10/2003 16:54 הריונית    תודה על העצות ועדכונים:  
15/10/2003 17:03 גל א    וגם אצל דורין פרנקפורט (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש