|
11/10/2003 00:40
|
פינוקיו
|
מאת:
|
|
רותי וכל המשתתפות - אשמח לתגובה.
|
כותרת:
|
כמוך, רותי יקרה, גם אני התלבטתי אם לענות או לא. למה? כי אני מפחדת שהתגובה שלי תהיה שונה מאלו האחרות. אני כבר לא זוכרת אם הגבתי עד עכשיו בעניין המחיקה, כי הרגשתי שיש מספיק תגובות ועוד אחת זהה לאלו שיש - לא תעזור.
אם הייתי מגיבה, הייתי מבקשת ממך הסבר.
כל מה שנאמר כאן לגבי היותנו "אורחות בסלון שלך" מנוגד למה שאני מאמינה שלשמו קיים האינטרנט בכלל ופורומים בפרט. האתר לא מוגדר, לפחות למיטב ידעתי, כאתר "שלך", גם אם את מנהלת אותו וגם אם את הקמת אותו.
אף אחת מהבנות כאן לא עשתה לך או לאתר נזק בדיון "ההוא" (לפחות מזווית הראייה שלנו) ולא עברה על חוקי התקנון (האם קיים כזה? אם כן - אנא הפני אותנו אליו!) קראתי את דף ה"מי אנחנו" (מהעמוד הראשי), כדי לחפש תשובה. הדבר היחיד שעולה על דעתי הוא העובדה שהדיון כביכול אינו קשור ישירות להריון, לידה והורות. אם זה העניין (ואני מניחה שלא) יש למחוק כל דיון שקשור לקניות, להמלצות, מבצעים והודעות פרטיות, שבעיניי לפחות, אינן מעניין הפורום כלל. (לשם כך המציאו את האי-מייל והצ'ט...).
אם הדיון כל-כך הפריע לך, למה לא התערבת? למה לא הערת בזמן הדיון? למה לא עצרת אותו בשלביו הראשונים: מעין אזהרה, שהדיון אינו מתאים לפורום. לא נתת כאן שום זכות בחירה! האם עליי לפחוד מעכשיו שיש שאלות שאשאל והתשובות תימחקנה לפני שאספיק לקרוא? מה סוג השאלות האלה? אדע להפנות אותן למקום אחר, ולקבל תשובה.
הסיבות לכך שאינך נותנת הסברים שמורה עימך, אבל אני חושבת שגם לך יש מה ללמוד מהתגובות הנזעמות שהיו כאן.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|