|
12/10/2003 08:57
|
ותיקה
|
מאת:
|
|
טליה אין חוקים. רותי כבר מזמן לא פה אלא כשמדובר באינטרסים אישיים שלה . לא מעבירה ביקורת רק אל תפתחו ציפיות. זה מה יש
|
כותרת:
|
העתיד צופן בחובו אולי הרבה דיונים יפים אבל גם הרבה דיונים מכוערים. אנונימים כמובן. השתלחויות אישיות שלא ימחקו וכדומה. זה המצב טייק איט או ליב איט.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|