פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2003 08:57 ותיקה מאת:
טליה אין חוקים. רותי כבר מזמן לא פה אלא כשמדובר באינטרסים אישיים שלה . לא מעבירה ביקורת רק אל תפתחו ציפיות. זה מה יש כותרת:
העתיד צופן בחובו אולי הרבה דיונים יפים אבל גם הרבה דיונים מכוערים. אנונימים כמובן. השתלחויות אישיות שלא ימחקו וכדומה.
זה המצב טייק איט או ליב איט.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/10/2003  20:33 תודה רותי על התגובה. ולי הובן מה שהובן. (ל"ת) - הגר
10/10/2003  20:51 לא הבנתי כלום , אני מודה. - נונה.ה
10/10/2003  20:56 אני נדהמת מהשפה שלך רותי אבל - דבי
10/10/2003  20:57 רותי...לא כל כך מבינה על מה מדובר...אבל האתר שלך וזוכותך לעסות בו מה שניראה לך לנכון! (ל"ת) - מרינה של נועה
10/10/2003  20:59 מרינה, לא מסכימה איתך. (ל"ת) - דבי
10/10/2003  21:12 ואני דווקא חושבת שהבנתי. ואולי כמובן אני טועה. - מירי (שם בדוי)
10/10/2003  21:20 הי רותי - דניאלה
10/10/2003  21:28 ורותי - דניאלה
10/10/2003  21:33 רותי יקרה - אסנת ש.
10/10/2003  22:14 אוף, - נירה
10/10/2003  22:18 ואני חושבת... - שרונה
10/10/2003  22:41 רותי , מצטערת לא הבנתי כלום - דלית
10/10/2003  23:21 רורתי- כתבתי לך למייל (ל"ת) - לירון
10/10/2003  23:28 בנות יקרות , שוב אתן ממליכות מלכות? מחקה , בסדר. מקומם , בסדר.היידה , הלאה... (ל"ת) - נונה.ה
11/10/2003  00:03 תתארו לכם... - תקווה
11/10/2003  00:12 לרותי, - השפנפנה
11/10/2003  00:40 רותי וכל המשתתפות - אשמח לתגובה. - פינוקיו
11/10/2003  09:07 רותי - את טועה, ובגדול - יעל זר
11/10/2003  09:11 סליחה, אבל - annat
11/10/2003  09:13 רותי - עם כל הכבוד - לא קונה... - שרי
11/10/2003  10:48 רותי - 1. רדי מהצלב. 'חושקת שפתיים', 'מיוסרת', 'עשיתי את זה לטובתכן' - נו באמת, מספיק כבר עם הפוזה. (ל"ת) - לא מתפלאת
11/10/2003  10:49 2. הודעתך מראה שאת עדיין לא מבינה מה רוצים ממך. חבל. טפלי בבעית האגו שלך, והכל יסתדר. (ל"ת) - לא מתפלאת
11/10/2003  12:59 תעבירו , שחררו, לא קרה כלום. נמחק דיון סו פאקן ווט - XXX
11/10/2003  13:08 מסכימה עם יעל פינוקיו ועוד אבל - שרונה
11/10/2003  14:21 שרונה - אני לא חולקת על דברייך אבל - פינוקיו
11/10/2003  14:26 ANNAT אני חותמת על כל מילה שלך יקירתי, - רונה
11/10/2003  15:04 אין לי מושג - נועה
11/10/2003  15:12 מצטרפת לכל הלא מבינותמה כתבת - דני
11/10/2003  17:38 דני-לא הייתי מנסחת את זה יותר טוב. הוצאת לי את המילים מהפה (ל"ת) - אוי אני סתומה
11/10/2003  18:45 אני חייבת לציין - דניאלה
11/10/2003  19:57 ואותי זה עדיין מספק. זה מה שאני הבנתי מתגובתה של רותי (ואולי לגמרי לא קראתי נכון?!) - הגר
11/10/2003  20:17 לא משכנע - טליה
11/10/2003  20:23 תקווה- את גדולה. ולגבי רותי... - טרמינל
11/10/2003  21:19 ענת, שרי, פנוקיו - דבי
11/10/2003  21:27 פינוקיו מסכימה איתך במיליון - שרונה
11/10/2003  21:28 פינוקיו,אני דרך אגב נגד מחיקת - שרונה
11/10/2003  21:54 It's a Free Country, Baby - הוטיקה
11/10/2003  21:56 וואלה הוטיקה את יודעת מה? סחתיייייייייייין. צודקת. (ל"ת) - טרמינל
11/10/2003  21:59 אבל דיון שבו הושמצה נעמי גטניו רותי לא טרחה למחוק. רוע לב צרוף. (ל"ת) -
11/10/2003  22:14 תודה לכולן על הפורום היפה הזה - אריאלה
11/10/2003  22:20 אוי באמת רותי, עשית ממנו מטומטמות (ל"ת) -
11/10/2003  22:32 אריאלה שלי?!?אם כן מהר ליצור קשר! (ל"ת) - גילי אבישי
11/10/2003  23:02 הוטיקה - דניאלה
11/10/2003  23:11 מעתיקה לכאן משהו שהתחיל כפנייה במייל לרותי, ותוך כדי יצא ככה שפונה גם לאחרות - אנט
11/10/2003  23:13 אני הבנתי והרי הסבר ותגובה שלי (ל"ת) - מיכל
11/10/2003  23:23 אני הבנתי והרי הסבר ותגובה - מיכל
12/10/2003  00:03 רידרס דייג'סט - רותי קרני הורוביץ
12/10/2003  01:45 ואללה רותי - ה-מ-ו-מ-ה!
12/10/2003  08:38 רותי קללות והשתלחויות במשתתפות פורום מן הראוי למחוק ואת כבר מזמן לא עושה את זה - ותיקה
12/10/2003  08:54 אז מה אני צריכה להבין מזה? שהחוקים השתנו אבל את לא מתכוונת לספר לנו מה הם ? (ל"ת) - טליה
12/10/2003  09:11 אז רותי טרחה וניסתה להסביר להדיוטות בשפתם והאם שתם לב לסמיכות של המחיקה ל"דיאדה"? - גמני המומה
12/10/2003  09:13 ושכחתי לשאול: מה בדיוק את חוקרת??? אין גבול... (ל"ת) - גמני המומה
12/10/2003  09:22 אה, אז אנחנו פשוט ניסוי אנתרופולוגי קטן ? - זהר
12/10/2003  09:44 את בעצם חייבת תודה לכל מי שקמה פה לענות לרותי - להוטיקה ולכל מי ששולחת את המבקרות למקומות אחרים
12/10/2003  13:28 ניחא, אבל - annat
12/10/2003  13:35 ענתי :) (ל"ת) - דניאלה
12/10/2003  13:50 ענת, היטבת לבטא את תחושותיי - אסנת ש.
12/10/2003  15:14 לזהר וענת - יעל זר
12/10/2003  15:22 רותי, וואלה. הצלחת לבלבל אותי - לירון
12/10/2003  15:24 למה אני לא אוהבת פסיכולוגיה - במבי
12/10/2003  15:34 מקווה מאד שנילמד להוציע דבש מהעוקץ. ושתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת - דין דין
12/10/2003  15:42 ליעל זר - ותיקה
12/10/2003  17:11 סדקים במראה - רותי קרני הורוביץ
12/10/2003  18:15 ממשיכה לנסות להבין: מב בדיוק את חוקרת ומה ניסית להדגים כאן - גמני המומה
12/10/2003  18:56 הרמתי ידיים. לא מבינה מה את רוצה. ונמאס לי מנימת ההתנשאות הנודפת מדברייך המתייחסת אלי ואל אחרות כמטומטמות שלא מבינות וצריכות שיסבירו להם. מה אני אגיד? תהיי בריאה. (ל"ת) - טליה
12/10/2003  19:11 המדגמים של מינה צמח הם לא נעשים מאחורי הגב... (ל"ת) - מושפלת
12/10/2003  19:13 ברח לי... המושפלת זו אני... (ל"ת) - דבי
12/10/2003  20:17 רותי, את בן אדם קטן מאוד - בזה לך
12/10/2003  20:26 אולי תרדו כבר מרותי. די יש גבול. היה ניסגר חושבים הלאה. - רותי תודה לך על פורום אומנות הלידה
12/10/2003  21:47 בנות אהובות שלי ורותי - זו בדיוק הסיבה שנעלמתי מפה - angel
12/10/2003  22:17 לא יכולה להתאפק יותר - ענת סימון -התפתחותינוקות
12/10/2003  22:51 יאללה תעופו מפה לכל הרוחות - רותי קרני הורוביץ
12/10/2003  23:04 הי, בנות, רותי... דרוש דגל לבן בדחיפות - חמלה
12/10/2003  23:14 תודה על התגובה הכל כך אישית רותי - והנה התשובה שלי ששלחתי לך ומעולם לא נעניתי - angel
12/10/2003  23:44 אולי הגיעה העת להרפות? תרשו לי לגלוש אל ים הדימויים בשעה כזו - נתי
13/10/2003  00:09 אוי אנג'ל - מישהי
13/10/2003  01:09 אנג'ל ובכלל על פירגונה של רותי לאנשי המקצוע שלה וקצת פרופורציות - הדס
13/10/2003  01:16 אנג'ל, אני לא רואה שום דבר במכתבך שלא נענה קודם לכן - דיאנה
13/10/2003  08:19 אמנם בחרתי לי שם טרולי למהדרין, אבל.... - צופה מהצד
13/10/2003  10:14 חוזרת על הצעתי מהעמוד הקדמי - אל תוסיפו כאן הודעות! - יעל זר
13/10/2003  10:24 רותית בנות הנה משהו יפה שמצאתי והכנסתי לדף הראשון אבל לא מיותר להעתיק גם פה. מאחלת את זה לכולכן - דבי
13/10/2003  10:51 רותי, אכן מיקרו קוסמוס - רוניתה
13/10/2003  11:00 רותי, ידידה יקרה, - איריס גוב
13/10/2003  11:26 לסגור את הפורום - לא מעניין
13/10/2003  12:23 לרותי: אין ספק שהגולם (הניסוי הקטן שלך ), קם על יוצרו. צאי ולמדי... (ל"ת) - ליזי
13/10/2003  12:42 בבואה, בבואה (ל"ת) - jyft
13/10/2003  12:53 תודה על תיקון העברית, אך ה'טעות' הזו היתה מכוונת. (ל"ת) - איריס גוב
13/10/2003  14:56 חותמת על כל מלה של רוניתה (ל"ת) - דניאלה
13/10/2003  19:46 נשים יקרות - אורית גודקאר
13/10/2003  22:51 מתיצבת - רותמית
13/10/2003  23:32 רותמית - תודה על הלינק! וכלבובה - את גדולה! בכיתי מצחוק. ועכשיו אני הולכת לישון מבסוטה. ואולי - דניאלה
14/10/2003  07:59 נשפכתי מצחוק והערתי את כל הבית! כלבובה: ענק. רותמית: תודה!!! ולרותי ולכולן - annat
14/10/2003  09:44 רותי, מצטרפת למילותיה הטובות של ענת (ל"ת) - דניאלה
17/10/2003  15:17 חכמת הטיימינג - רותי קרני הורוביץ
18/10/2003  21:24 רותי יקרה - ליאתיתי
19/10/2003  11:58 ליאתיתי יקרה, תודה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש