|
11/10/2003 14:21
|
פינוקיו
|
מאת:
|
|
שרונה - אני לא חולקת על דברייך אבל
|
כותרת:
|
הנקודה שצריך לזכור היא, שאינטרנט הוא אמצעי תקשורת פתוח. קשה לי להבין מה עומד מאחורי המחיקה ע"י רותי ויותר מזה, קשה לי להבין את השתיקה וה"כאילו-טובה" שהיא עושה בהסבר הדברים. אל תבינו לא נכון. אני נהנית מהאתר כבר זמן רב. אני מפיקה ממנו המון ולולא האתר והפורום הזה, לא הייתי חווה לידה כמו שהיתה לי. אני מעריכה מאד את העבודה של רותי והקולגות שלה, ומאמינה שהן מרגישות תחושת שליחות בהקמת האתר הזה, ועם כל זה - אנחנו לא ילדות קטנות שזקוקות לאמא שתסנן את מה שאנחנו אומרות כאן. ואם זו השקפת עולמן של מנהלות הפורום - אנא ציינו זו בצורה מספיק בולטת, שנדע!
וסתם הערת אגב - אם כבר מוחקים משהו שמעניין את כולנו, לא חסרים דברים אחרים, שעדיפות המחיקה שלהם גבוהה יותר, כמו למשל הודעות מעליבות למשתתפות בפורום מאת אנונימיים למיניהם. למה את זה כן ואת זה לא?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|