|
13/10/2003 11:26
|
לא מעניין
|
מאת:
|
|
לסגור את הפורום
|
כותרת:
|
רותי, לגרש אחת או כמה אי אפשר במבנה הפורום הנוכחי. עצתי לך היא פשוט לסגור את הפורום (לא את האתר) להשאיר אותו עם כל ההודאות שעד היום ולא לאפשר חדשות. ובעתיד אם ידגדג לך באצבעות, תפתחי מחדש, תודיעי לחלק קטן מהמשתתפות ותאמיני לי הפורום יקום לתחיה כמו הפיניקס הקם מהאש. אולי חלק מהמשתתפות יחזרו לפרופורציות בעקבות כך (ואולי לא סו ווט) אני אמשיך לבדוק אם המקום חי. הן צדקי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|