|
12/10/2003 15:22
|
לירון
|
מאת:
|
|
רותי, וואלה. הצלחת לבלבל אותי
|
כותרת:
|
עד עכשיו כן ניסיתי להבין, ועברתי הלאה. עכשיו....'הניסוי'.... לא יודעת מה להגיד.
אבל די. אני עוברת הלאה....קצת קשה לי כל הסבך הזה. אז תסלחו לי- אני מעתה אתעלם מכל הנושא הזה. וזה לא מחוסר אכפתיות.
לירון
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|