פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/10/2003 13:35
דניאלה
מאת:
ענתי :) (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
10/10/2003 20:33
תודה רותי על התגובה. ולי הובן מה שהובן. (ל"ת)
-
הגר
10/10/2003 20:51
לא הבנתי כלום , אני מודה.
-
נונה.ה
10/10/2003 20:56
אני נדהמת מהשפה שלך רותי אבל
-
דבי
10/10/2003 20:57
רותי...לא כל כך מבינה על מה מדובר...אבל האתר שלך וזוכותך לעסות בו מה שניראה לך לנכון! (ל"ת)
-
מרינה של נועה
10/10/2003 20:59
מרינה, לא מסכימה איתך. (ל"ת)
-
דבי
10/10/2003 21:12
ואני דווקא חושבת שהבנתי. ואולי כמובן אני טועה.
-
מירי (שם בדוי)
10/10/2003 21:20
הי רותי
-
דניאלה
10/10/2003 21:28
ורותי
-
דניאלה
10/10/2003 21:33
רותי יקרה
-
אסנת ש.
10/10/2003 22:14
אוף,
-
נירה
10/10/2003 22:18
ואני חושבת...
-
שרונה
10/10/2003 22:41
רותי , מצטערת לא הבנתי כלום
-
דלית
10/10/2003 23:21
רורתי- כתבתי לך למייל (ל"ת)
-
לירון
10/10/2003 23:28
בנות יקרות , שוב אתן ממליכות מלכות? מחקה , בסדר. מקומם , בסדר.היידה , הלאה... (ל"ת)
-
נונה.ה
11/10/2003 00:03
תתארו לכם...
-
תקווה
11/10/2003 00:12
לרותי,
-
השפנפנה
11/10/2003 00:40
רותי וכל המשתתפות - אשמח לתגובה.
-
פינוקיו
11/10/2003 09:07
רותי - את טועה, ובגדול
-
יעל זר
11/10/2003 09:11
סליחה, אבל
-
annat
11/10/2003 09:13
רותי - עם כל הכבוד - לא קונה...
-
שרי
11/10/2003 10:48
רותי - 1. רדי מהצלב. 'חושקת שפתיים', 'מיוסרת', 'עשיתי את זה לטובתכן' - נו באמת, מספיק כבר עם הפוזה. (ל"ת)
-
לא מתפלאת
11/10/2003 10:49
2. הודעתך מראה שאת עדיין לא מבינה מה רוצים ממך. חבל. טפלי בבעית האגו שלך, והכל יסתדר. (ל"ת)
-
לא מתפלאת
11/10/2003 12:59
תעבירו , שחררו, לא קרה כלום. נמחק דיון סו פאקן ווט
-
XXX
11/10/2003 13:08
מסכימה עם יעל פינוקיו ועוד אבל
-
שרונה
11/10/2003 14:21
שרונה - אני לא חולקת על דברייך אבל
-
פינוקיו
11/10/2003 14:26
ANNAT אני חותמת על כל מילה שלך יקירתי,
-
רונה
11/10/2003 15:04
אין לי מושג
-
נועה
11/10/2003 15:12
מצטרפת לכל הלא מבינותמה כתבת
-
דני
11/10/2003 17:38
דני-לא הייתי מנסחת את זה יותר טוב. הוצאת לי את המילים מהפה (ל"ת)
-
אוי אני סתומה
11/10/2003 18:45
אני חייבת לציין
-
דניאלה
11/10/2003 19:57
ואותי זה עדיין מספק. זה מה שאני הבנתי מתגובתה של רותי (ואולי לגמרי לא קראתי נכון?!)
-
הגר
11/10/2003 20:17
לא משכנע
-
טליה
11/10/2003 20:23
תקווה- את גדולה. ולגבי רותי...
-
טרמינל
11/10/2003 21:19
ענת, שרי, פנוקיו
-
דבי
11/10/2003 21:27
פינוקיו מסכימה איתך במיליון
-
שרונה
11/10/2003 21:28
פינוקיו,אני דרך אגב נגד מחיקת
-
שרונה
11/10/2003 21:54
It's a Free Country, Baby
-
הוטיקה
11/10/2003 21:56
וואלה הוטיקה את יודעת מה? סחתיייייייייייין. צודקת. (ל"ת)
-
טרמינל
11/10/2003 21:59
אבל דיון שבו הושמצה נעמי גטניו רותי לא טרחה למחוק. רוע לב צרוף. (ל"ת)
-
11/10/2003 22:14
תודה לכולן על הפורום היפה הזה
-
אריאלה
11/10/2003 22:20
אוי באמת רותי, עשית ממנו מטומטמות (ל"ת)
-
11/10/2003 22:32
אריאלה שלי?!?אם כן מהר ליצור קשר! (ל"ת)
-
גילי אבישי
11/10/2003 23:02
הוטיקה
-
דניאלה
11/10/2003 23:11
מעתיקה לכאן משהו שהתחיל כפנייה במייל לרותי, ותוך כדי יצא ככה שפונה גם לאחרות
-
אנט
11/10/2003 23:13
אני הבנתי והרי הסבר ותגובה שלי (ל"ת)
-
מיכל
11/10/2003 23:23
אני הבנתי והרי הסבר ותגובה
-
מיכל
12/10/2003 00:03
רידרס דייג'סט
-
רותי קרני הורוביץ
12/10/2003 01:45
ואללה רותי
-
ה-מ-ו-מ-ה!
12/10/2003 08:38
רותי קללות והשתלחויות במשתתפות פורום מן הראוי למחוק ואת כבר מזמן לא עושה את זה
-
ותיקה
12/10/2003 08:54
אז מה אני צריכה להבין מזה? שהחוקים השתנו אבל את לא מתכוונת לספר לנו מה הם ? (ל"ת)
-
טליה
12/10/2003 08:57
טליה אין חוקים. רותי כבר מזמן לא פה אלא כשמדובר באינטרסים אישיים שלה . לא מעבירה ביקורת רק אל תפתחו ציפיות. זה מה יש
-
ותיקה
12/10/2003 09:11
אז רותי טרחה וניסתה להסביר להדיוטות בשפתם והאם שתם לב לסמיכות של המחיקה ל"דיאדה"?
-
גמני המומה
12/10/2003 09:13
ושכחתי לשאול: מה בדיוק את חוקרת??? אין גבול... (ל"ת)
-
גמני המומה
12/10/2003 09:22
אה, אז אנחנו פשוט ניסוי אנתרופולוגי קטן ?
-
זהר
12/10/2003 09:44
את בעצם חייבת תודה לכל מי שקמה פה לענות לרותי
-
להוטיקה ולכל מי ששולחת את המבקרות למקומות אחרים
12/10/2003 13:28
ניחא, אבל
-
annat
12/10/2003 13:50
ענת, היטבת לבטא את תחושותיי
-
אסנת ש.
12/10/2003 15:14
לזהר וענת
-
יעל זר
12/10/2003 15:22
רותי, וואלה. הצלחת לבלבל אותי
-
לירון
12/10/2003 15:24
למה אני לא אוהבת פסיכולוגיה
-
במבי
12/10/2003 15:34
מקווה מאד שנילמד להוציע דבש מהעוקץ. ושתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת
-
דין דין
12/10/2003 15:42
ליעל זר
-
ותיקה
12/10/2003 17:11
סדקים במראה
-
רותי קרני הורוביץ
12/10/2003 18:15
ממשיכה לנסות להבין: מב בדיוק את חוקרת ומה ניסית להדגים כאן
-
גמני המומה
12/10/2003 18:56
הרמתי ידיים. לא מבינה מה את רוצה. ונמאס לי מנימת ההתנשאות הנודפת מדברייך המתייחסת אלי ואל אחרות כמטומטמות שלא מבינות וצריכות שיסבירו להם. מה אני אגיד? תהיי בריאה. (ל"ת)
-
טליה
12/10/2003 19:11
המדגמים של מינה צמח הם לא נעשים מאחורי הגב... (ל"ת)
-
מושפלת
12/10/2003 19:13
ברח לי... המושפלת זו אני... (ל"ת)
-
דבי
12/10/2003 20:17
רותי, את בן אדם קטן מאוד
-
בזה לך
12/10/2003 20:26
אולי תרדו כבר מרותי. די יש גבול. היה ניסגר חושבים הלאה.
-
רותי תודה לך על פורום אומנות הלידה
12/10/2003 21:47
בנות אהובות שלי ורותי - זו בדיוק הסיבה שנעלמתי מפה
-
angel
12/10/2003 22:17
לא יכולה להתאפק יותר
-
ענת סימון -התפתחותינוקות
12/10/2003 22:51
יאללה תעופו מפה לכל הרוחות
-
רותי קרני הורוביץ
12/10/2003 23:04
הי, בנות, רותי... דרוש דגל לבן בדחיפות
-
חמלה
12/10/2003 23:14
תודה על התגובה הכל כך אישית רותי - והנה התשובה שלי ששלחתי לך ומעולם לא נעניתי
-
angel
12/10/2003 23:44
אולי הגיעה העת להרפות? תרשו לי לגלוש אל ים הדימויים בשעה כזו
-
נתי
13/10/2003 00:09
אוי אנג'ל
-
מישהי
13/10/2003 01:09
אנג'ל ובכלל על פירגונה של רותי לאנשי המקצוע שלה וקצת פרופורציות
-
הדס
13/10/2003 01:16
אנג'ל, אני לא רואה שום דבר במכתבך שלא נענה קודם לכן
-
דיאנה
13/10/2003 08:19
אמנם בחרתי לי שם טרולי למהדרין, אבל....
-
צופה מהצד
13/10/2003 10:14
חוזרת על הצעתי מהעמוד הקדמי - אל תוסיפו כאן הודעות!
-
יעל זר
13/10/2003 10:24
רותית בנות הנה משהו יפה שמצאתי והכנסתי לדף הראשון אבל לא מיותר להעתיק גם פה. מאחלת את זה לכולכן
-
דבי
13/10/2003 10:51
רותי, אכן מיקרו קוסמוס
-
רוניתה
13/10/2003 11:00
רותי, ידידה יקרה,
-
איריס גוב
13/10/2003 11:26
לסגור את הפורום
-
לא מעניין
13/10/2003 12:23
לרותי: אין ספק שהגולם (הניסוי הקטן שלך ), קם על יוצרו. צאי ולמדי... (ל"ת)
-
ליזי
13/10/2003 12:42
בבואה, בבואה (ל"ת)
-
jyft
13/10/2003 12:53
תודה על תיקון העברית, אך ה'טעות' הזו היתה מכוונת. (ל"ת)
-
איריס גוב
13/10/2003 14:56
חותמת על כל מלה של רוניתה (ל"ת)
-
דניאלה
13/10/2003 19:46
נשים יקרות
-
אורית גודקאר
13/10/2003 22:51
מתיצבת
-
רותמית
13/10/2003 23:32
רותמית - תודה על הלינק! וכלבובה - את גדולה! בכיתי מצחוק. ועכשיו אני הולכת לישון מבסוטה. ואולי
-
דניאלה
14/10/2003 07:59
נשפכתי מצחוק והערתי את כל הבית! כלבובה: ענק. רותמית: תודה!!! ולרותי ולכולן
-
annat
14/10/2003 09:44
רותי, מצטרפת למילותיה הטובות של ענת (ל"ת)
-
דניאלה
17/10/2003 15:17
חכמת הטיימינג
-
רותי קרני הורוביץ
18/10/2003 21:24
רותי יקרה
-
ליאתיתי
19/10/2003 11:58
ליאתיתי יקרה, תודה (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש