|
12/10/2003 08:38
|
ותיקה
|
מאת:
|
|
רותי קללות והשתלחויות במשתתפות פורום מן הראוי למחוק ואת כבר מזמן לא עושה את זה
|
כותרת:
|
אז אם את רוצה להמשיך הלאה בצורה סבירה ונורמאלית ולהשאיר פה אנשים סבירים ואף אינטליגנטים. לתשומת ליבך זה חלק מהתקנון!!!!!!!!!!!!!! כללים בסיסיים הם מעל לכל מיני משחקים!
שלך מאוכזבת ו-כן בסדר לא אכביד עליכן לא אשאר בסלון הזה יהיה בסדר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|