נמנעתי עד כה מלהגיב בכלל על מה היה, למה היה וכ'ו. אבל רותי יקרה, תני לנו קצת כבוד, נכנסו לסלון שלך, ניגבנו רגלים קודם, לא שפכנו קפה על הספות, לא מרחנו שוקולד, לא שברנו צעצועים, הינו ממש בסדר... אז למה?
רבות מאיתנו מצאו פה בית חם, אוהב, מכבד, שפוי, מנחם, מכיל ועוד המון דברים נעימים וטובים כאלה, מקווה שזה לא ילקח מאיתנו.
פעם, לפני המון זמן, שהיית פה יותר, הכל היה נראה אחרת, זה חסר.
עדיין אוהבת, מקומך שמור בליבי (בלי טיפת ציניות וחנפנות)
אסנת
|
תוכן התגובה:
|