|
11/10/2003 21:54
|
הוטיקה
|
מאת:
|
|
It's a Free Country, Baby
|
כותרת:
|
סליחה, אבל מישהי נמצאת כאן בכוח? כי הכריחו אותה? כי אין לה ברירה?
חלק מההודעות כאן רוויות בכל כך הרבה ציניות משתלחת וכפיות-טובה, שפשוט לא יכולתי לשתוק. נכון, לא תמיד קל להבין את רותי. זאת רותי. היא מנהלת את האתר הזה, שכל אחת מאיתנו נתרמה ממנו הרבה יותר מאשר "נפגעה" (יה אללה! מחקו דיון!). חברות שלי - מדובר בדמוקרטיה. הייתי רוצה לחשוב שכל מי שנמצאת פה ומגיבה עושה זאת כי איכפת לה, גם אם לפעמים הרגל לוחצת לה חזק מדי על דוושת הגז והיא דוהרת במורדות התוקפנות המילולית (אני מקווה שזה היה מספיק לירי). הייתי רוצה לקוות שכל מי שנמצאת כאן זוכרת שלא תמיד היתה אופציה כזו, ומעריכה את זה. והייתי רוצה לבקש שגם ביקורת תאמר בהגינות ובענווה (לא יזיק לנו) ומי שבאמת-באמת לא טוב לה, ולא נראה לה, ולא נאה לה, ופוגע לה באושיות הדמוקרטיה וחסר לה ההסבר "ההוא" על הדיון "ההוא" ובכלל, חייבים לה והיא מה-זה-לא-מקבלת (והרי היא "הלקוח"!!!), שתפסע לה מעדנות למקום אחר. שמעתי שב"איקאה" השירות חבל על הזמן. הוטיקה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|