|
12/10/2003 09:44
|
להוטיקה ולכל מי ששולחת את המבקרות למקומות אחרים
|
מאת:
|
|
את בעצם חייבת תודה לכל מי שקמה פה לענות לרותי
|
כותרת:
|
ללא הדיון הזה כל מה שהיה פה בעבר יסתיים. ישאר רק פורום פרסומות והשתלחויות. אז נכון לא בסדר לי -אלך הבנתי. מה זה משנה שהיתה פה פעם קהילה עם מחיבות הדדית? שהיו פה דיאלוגים והיתה איכפתיות ועזרה הדדית שקמו להגן על מי שהושפלה ולא רק על המנהלת.
הרי כבר הלכו מפה הרבה שתרמו לפורום הזה ועשו ממנו את מה שהוא או לפחות מה שהיה.
הסלון של רותי ישאר פה עם עוברות אורך טרוליות ומי שמחפשת פרטים לגבי האפי נו או או כל מה שמנסים לפרסם פה.
תהנו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|