פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/10/2003 22:14 אריאלה מאת:
תודה לכולן על הפורום היפה הזה כותרת:
לא קראתי את הדיון, ולא הייתי שמה לב שהוא נמחק לולא כל דיוני הלמה ומדוע, אני מבינה שהיתה סיבה טובה למחיקה (כנראה הודעה אחת שעברה את גבול הטעם הטוב).
תודה לך רותי שהגבת, כמו שאמרת, בהתחלה זו היתה רק שאלה, אחר כך דיון, ואחר כך העלבות והעלבה. כנראה שלא יכולת לענות קודם, כמו שכתבת.

נשים יקרות - נראה לי חבל להפוך דיון שעונה סןף סוף על השאלה הגדולה (גם אם לא בצורה מפורטת) לעוד דיון של העלבות אישיות.סה"כ כולנו מאוד נהנות מהפורום הזה (מקריאה ומכתיבה) בואו נשאיר אותו יפה ומיוחד.

שנה טובה
אהבה ואחוה ושלום ורעות,
ארירלה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
10/10/2003  20:33 תודה רותי על התגובה. ולי הובן מה שהובן. (ל"ת) - הגר
10/10/2003  20:51 לא הבנתי כלום , אני מודה. - נונה.ה
10/10/2003  20:56 אני נדהמת מהשפה שלך רותי אבל - דבי
10/10/2003  20:57 רותי...לא כל כך מבינה על מה מדובר...אבל האתר שלך וזוכותך לעסות בו מה שניראה לך לנכון! (ל"ת) - מרינה של נועה
10/10/2003  20:59 מרינה, לא מסכימה איתך. (ל"ת) - דבי
10/10/2003  21:12 ואני דווקא חושבת שהבנתי. ואולי כמובן אני טועה. - מירי (שם בדוי)
10/10/2003  21:20 הי רותי - דניאלה
10/10/2003  21:28 ורותי - דניאלה
10/10/2003  21:33 רותי יקרה - אסנת ש.
10/10/2003  22:14 אוף, - נירה
10/10/2003  22:18 ואני חושבת... - שרונה
10/10/2003  22:41 רותי , מצטערת לא הבנתי כלום - דלית
10/10/2003  23:21 רורתי- כתבתי לך למייל (ל"ת) - לירון
10/10/2003  23:28 בנות יקרות , שוב אתן ממליכות מלכות? מחקה , בסדר. מקומם , בסדר.היידה , הלאה... (ל"ת) - נונה.ה
11/10/2003  00:03 תתארו לכם... - תקווה
11/10/2003  00:12 לרותי, - השפנפנה
11/10/2003  00:40 רותי וכל המשתתפות - אשמח לתגובה. - פינוקיו
11/10/2003  09:07 רותי - את טועה, ובגדול - יעל זר
11/10/2003  09:11 סליחה, אבל - annat
11/10/2003  09:13 רותי - עם כל הכבוד - לא קונה... - שרי
11/10/2003  10:48 רותי - 1. רדי מהצלב. 'חושקת שפתיים', 'מיוסרת', 'עשיתי את זה לטובתכן' - נו באמת, מספיק כבר עם הפוזה. (ל"ת) - לא מתפלאת
11/10/2003  10:49 2. הודעתך מראה שאת עדיין לא מבינה מה רוצים ממך. חבל. טפלי בבעית האגו שלך, והכל יסתדר. (ל"ת) - לא מתפלאת
11/10/2003  12:59 תעבירו , שחררו, לא קרה כלום. נמחק דיון סו פאקן ווט - XXX
11/10/2003  13:08 מסכימה עם יעל פינוקיו ועוד אבל - שרונה
11/10/2003  14:21 שרונה - אני לא חולקת על דברייך אבל - פינוקיו
11/10/2003  14:26 ANNAT אני חותמת על כל מילה שלך יקירתי, - רונה
11/10/2003  15:04 אין לי מושג - נועה
11/10/2003  15:12 מצטרפת לכל הלא מבינותמה כתבת - דני
11/10/2003  17:38 דני-לא הייתי מנסחת את זה יותר טוב. הוצאת לי את המילים מהפה (ל"ת) - אוי אני סתומה
11/10/2003  18:45 אני חייבת לציין - דניאלה
11/10/2003  19:57 ואותי זה עדיין מספק. זה מה שאני הבנתי מתגובתה של רותי (ואולי לגמרי לא קראתי נכון?!) - הגר
11/10/2003  20:17 לא משכנע - טליה
11/10/2003  20:23 תקווה- את גדולה. ולגבי רותי... - טרמינל
11/10/2003  21:19 ענת, שרי, פנוקיו - דבי
11/10/2003  21:27 פינוקיו מסכימה איתך במיליון - שרונה
11/10/2003  21:28 פינוקיו,אני דרך אגב נגד מחיקת - שרונה
11/10/2003  21:54 It's a Free Country, Baby - הוטיקה
11/10/2003  21:56 וואלה הוטיקה את יודעת מה? סחתיייייייייייין. צודקת. (ל"ת) - טרמינל
11/10/2003  21:59 אבל דיון שבו הושמצה נעמי גטניו רותי לא טרחה למחוק. רוע לב צרוף. (ל"ת) -
11/10/2003  22:20 אוי באמת רותי, עשית ממנו מטומטמות (ל"ת) -
11/10/2003  22:32 אריאלה שלי?!?אם כן מהר ליצור קשר! (ל"ת) - גילי אבישי
11/10/2003  23:02 הוטיקה - דניאלה
11/10/2003  23:11 מעתיקה לכאן משהו שהתחיל כפנייה במייל לרותי, ותוך כדי יצא ככה שפונה גם לאחרות - אנט
11/10/2003  23:13 אני הבנתי והרי הסבר ותגובה שלי (ל"ת) - מיכל
11/10/2003  23:23 אני הבנתי והרי הסבר ותגובה - מיכל
12/10/2003  00:03 רידרס דייג'סט - רותי קרני הורוביץ
12/10/2003  01:45 ואללה רותי - ה-מ-ו-מ-ה!
12/10/2003  08:38 רותי קללות והשתלחויות במשתתפות פורום מן הראוי למחוק ואת כבר מזמן לא עושה את זה - ותיקה
12/10/2003  08:54 אז מה אני צריכה להבין מזה? שהחוקים השתנו אבל את לא מתכוונת לספר לנו מה הם ? (ל"ת) - טליה
12/10/2003  08:57 טליה אין חוקים. רותי כבר מזמן לא פה אלא כשמדובר באינטרסים אישיים שלה . לא מעבירה ביקורת רק אל תפתחו ציפיות. זה מה יש - ותיקה
12/10/2003  09:11 אז רותי טרחה וניסתה להסביר להדיוטות בשפתם והאם שתם לב לסמיכות של המחיקה ל"דיאדה"? - גמני המומה
12/10/2003  09:13 ושכחתי לשאול: מה בדיוק את חוקרת??? אין גבול... (ל"ת) - גמני המומה
12/10/2003  09:22 אה, אז אנחנו פשוט ניסוי אנתרופולוגי קטן ? - זהר
12/10/2003  09:44 את בעצם חייבת תודה לכל מי שקמה פה לענות לרותי - להוטיקה ולכל מי ששולחת את המבקרות למקומות אחרים
12/10/2003  13:28 ניחא, אבל - annat
12/10/2003  13:35 ענתי :) (ל"ת) - דניאלה
12/10/2003  13:50 ענת, היטבת לבטא את תחושותיי - אסנת ש.
12/10/2003  15:14 לזהר וענת - יעל זר
12/10/2003  15:22 רותי, וואלה. הצלחת לבלבל אותי - לירון
12/10/2003  15:24 למה אני לא אוהבת פסיכולוגיה - במבי
12/10/2003  15:34 מקווה מאד שנילמד להוציע דבש מהעוקץ. ושתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת - דין דין
12/10/2003  15:42 ליעל זר - ותיקה
12/10/2003  17:11 סדקים במראה - רותי קרני הורוביץ
12/10/2003  18:15 ממשיכה לנסות להבין: מב בדיוק את חוקרת ומה ניסית להדגים כאן - גמני המומה
12/10/2003  18:56 הרמתי ידיים. לא מבינה מה את רוצה. ונמאס לי מנימת ההתנשאות הנודפת מדברייך המתייחסת אלי ואל אחרות כמטומטמות שלא מבינות וצריכות שיסבירו להם. מה אני אגיד? תהיי בריאה. (ל"ת) - טליה
12/10/2003  19:11 המדגמים של מינה צמח הם לא נעשים מאחורי הגב... (ל"ת) - מושפלת
12/10/2003  19:13 ברח לי... המושפלת זו אני... (ל"ת) - דבי
12/10/2003  20:17 רותי, את בן אדם קטן מאוד - בזה לך
12/10/2003  20:26 אולי תרדו כבר מרותי. די יש גבול. היה ניסגר חושבים הלאה. - רותי תודה לך על פורום אומנות הלידה
12/10/2003  21:47 בנות אהובות שלי ורותי - זו בדיוק הסיבה שנעלמתי מפה - angel
12/10/2003  22:17 לא יכולה להתאפק יותר - ענת סימון -התפתחותינוקות
12/10/2003  22:51 יאללה תעופו מפה לכל הרוחות - רותי קרני הורוביץ
12/10/2003  23:04 הי, בנות, רותי... דרוש דגל לבן בדחיפות - חמלה
12/10/2003  23:14 תודה על התגובה הכל כך אישית רותי - והנה התשובה שלי ששלחתי לך ומעולם לא נעניתי - angel
12/10/2003  23:44 אולי הגיעה העת להרפות? תרשו לי לגלוש אל ים הדימויים בשעה כזו - נתי
13/10/2003  00:09 אוי אנג'ל - מישהי
13/10/2003  01:09 אנג'ל ובכלל על פירגונה של רותי לאנשי המקצוע שלה וקצת פרופורציות - הדס
13/10/2003  01:16 אנג'ל, אני לא רואה שום דבר במכתבך שלא נענה קודם לכן - דיאנה
13/10/2003  08:19 אמנם בחרתי לי שם טרולי למהדרין, אבל.... - צופה מהצד
13/10/2003  10:14 חוזרת על הצעתי מהעמוד הקדמי - אל תוסיפו כאן הודעות! - יעל זר
13/10/2003  10:24 רותית בנות הנה משהו יפה שמצאתי והכנסתי לדף הראשון אבל לא מיותר להעתיק גם פה. מאחלת את זה לכולכן - דבי
13/10/2003  10:51 רותי, אכן מיקרו קוסמוס - רוניתה
13/10/2003  11:00 רותי, ידידה יקרה, - איריס גוב
13/10/2003  11:26 לסגור את הפורום - לא מעניין
13/10/2003  12:23 לרותי: אין ספק שהגולם (הניסוי הקטן שלך ), קם על יוצרו. צאי ולמדי... (ל"ת) - ליזי
13/10/2003  12:42 בבואה, בבואה (ל"ת) - jyft
13/10/2003  12:53 תודה על תיקון העברית, אך ה'טעות' הזו היתה מכוונת. (ל"ת) - איריס גוב
13/10/2003  14:56 חותמת על כל מלה של רוניתה (ל"ת) - דניאלה
13/10/2003  19:46 נשים יקרות - אורית גודקאר
13/10/2003  22:51 מתיצבת - רותמית
13/10/2003  23:32 רותמית - תודה על הלינק! וכלבובה - את גדולה! בכיתי מצחוק. ועכשיו אני הולכת לישון מבסוטה. ואולי - דניאלה
14/10/2003  07:59 נשפכתי מצחוק והערתי את כל הבית! כלבובה: ענק. רותמית: תודה!!! ולרותי ולכולן - annat
14/10/2003  09:44 רותי, מצטרפת למילותיה הטובות של ענת (ל"ת) - דניאלה
17/10/2003  15:17 חכמת הטיימינג - רותי קרני הורוביץ
18/10/2003  21:24 רותי יקרה - ליאתיתי
19/10/2003  11:58 ליאתיתי יקרה, תודה (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש