|
11/10/2003 22:14
|
אריאלה
|
מאת:
|
|
תודה לכולן על הפורום היפה הזה
|
כותרת:
|
לא קראתי את הדיון, ולא הייתי שמה לב שהוא נמחק לולא כל דיוני הלמה ומדוע, אני מבינה שהיתה סיבה טובה למחיקה (כנראה הודעה אחת שעברה את גבול הטעם הטוב). תודה לך רותי שהגבת, כמו שאמרת, בהתחלה זו היתה רק שאלה, אחר כך דיון, ואחר כך העלבות והעלבה. כנראה שלא יכולת לענות קודם, כמו שכתבת.
נשים יקרות - נראה לי חבל להפוך דיון שעונה סןף סוף על השאלה הגדולה (גם אם לא בצורה מפורטת) לעוד דיון של העלבות אישיות.סה"כ כולנו מאוד נהנות מהפורום הזה (מקריאה ומכתיבה) בואו נשאיר אותו יפה ומיוחד.
שנה טובה אהבה ואחוה ושלום ורעות, ארירלה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|