|
12/10/2003 15:14
|
יעל זר
|
מאת:
|
|
לזהר וענת
|
כותרת:
|
כל הכבוד לכן, שלא פחדתן לצאת נגד התרגיל המסריח של רותי. תגובתן של כל כך הרבה אחרות חסרה לי כאן. מזמן לא התרגזתי על מה שקורה בפורום כמו שהתרגזתי עכשיו, מ"הניסוי האנתרופולוגי". אנונימיות מרושעות לא מרגיזות אותי, כי אין להן מחויבות כלפינו, וגם לנו אין ציפיות מהן. אבל מישהי שמתיימרת לנהל את הפורום הזה ולשמור על כבודו וכבודנו...
ועוד משהו, לא קשור - האנונימיות והטרוליות רק מוסיפות לפורום הזה. הן מעוררות לעתים שדים רדומים שאף אחת לא תעז להעלות בשמה המפורש, הן מצחיקות לעתים, ומעל לכל - הן מבליטות שוב ושוב כמה הרע והרפש שכאן בטלים בשישים לעומת הטוב. לא חושבת שהפורום הזה מידרדר, הוא מתנהל באותה הצורה מיום שהתחלתי לגלוש כאן, לפני שנה. אולי בימים הממש ראשונים הוא היה יותר קהילה קטנה ומפרגנת, ועכשיו הוא עיר שלעתים מנוכרת, אבל כמו כל דבר בחיים - יש בזה גם צדדים חיוביים. זהר, דעי לסנןאת מה שנכון ורלוונטי לך ואל תתרגשי כל כך ממה שאת קוראת לו הרוע. זה חלק בלתי נפרד מאישיות האדם, קיים בכולנו, ואין טעם להתכחש לו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|