|
11/10/2003 14:26
|
רונה
|
מאת:
|
|
ANNAT אני חותמת על כל מילה שלך יקירתי,
|
כותרת:
|
נכון רותי הפורום "שלך", נכון רותי הוא מיועד להריון ולידה אבל לא רותי, לא היית צריכה למחוק מבלי להסביר. אנחונו מכבדות. אנחנו אוהבות. אבל אנחנו גם דורשות את אותו דבר בחזרה. לא קראתי את הדיון. זה גם לא משנה. את ההערות הנבזיות בסיפורה הכל כך כואב של עדה ניקרה שחסרה כאן כ"כ לא טרחת למחוק ולו רק מטעמי אנושיות. אז אני תוהה מה היה שם בדיון שגרם לך כן למחוק... ונכון, לא נלך לאף מקום אחר, ונמשיך לבקר כאן יום - יום אבל זה לא אומר שאין לנו זכות לעמוד על דעתנו וזכותינו לדבר בנושאים כמו סקס שמי אם לא הוא מוביל להריון ולידה... אושר רונה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|