פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 22:21 mommy מאת:
אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית כותרת:
לא רק שזה יעזור לך לעבור את סוף ההריון בשלום אלא גם זו הכנה טובה למבול
העצות והדעות וכו' וכו' שיגיעו לאחר הלידה.
כתבת שאין לך עור של פיל אז אולי פשוט תזרמי עם כל העיצות במובן הציני של המילה כלומר : מישהו אומר לך "חכי חכי אחרי הלידה..." אז תעני לו/ה
בשיא הרצינות "ווואי מה את/ה אומר/ת אז מה יהיה..." וכך הלאה תהפכי את זה לאיזו בדיחה מהכיוון שלך.
כפי שכבר אמרתי זו הכנה מצוינת לאחרי הלידה.
בברכת סינון קל ולידה מוצלחת!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש