|
27/1/2003 22:21
|
mommy
|
מאת:
|
|
אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית
|
כותרת:
|
לא רק שזה יעזור לך לעבור את סוף ההריון בשלום אלא גם זו הכנה טובה למבול העצות והדעות וכו' וכו' שיגיעו לאחר הלידה. כתבת שאין לך עור של פיל אז אולי פשוט תזרמי עם כל העיצות במובן הציני של המילה כלומר : מישהו אומר לך "חכי חכי אחרי הלידה..." אז תעני לו/ה בשיא הרצינות "ווואי מה את/ה אומר/ת אז מה יהיה..." וכך הלאה תהפכי את זה לאיזו בדיחה מהכיוון שלך. כפי שכבר אמרתי זו הכנה מצוינת לאחרי הלידה. בברכת סינון קל ולידה מוצלחת!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|