|
27/1/2003 23:57
|
ליאת
|
מאת:
|
|
אוריתה! אני בשוק אני בהלם
|
כותרת:
|
אני ה-מ-ו-מ-ה !!!!
תגובה כמו שצריך תקבלי ממני אני מקווה מחר (עייפה מדי בכדי לחשוב), אבל חייבת לשתף אותך במשהו מדהים: אני די חדשה כאן בפורום, ועד עכשיו לא ראיתי את שמך (אם אני לא טועה, ויכול להיות שכן היית, אבל אני לא ראיתי). בקיצור, לפני שעתיים, שלוש נכנסתי לדיון על כן או לא קיסרי מלפני עמוד או שניים ("מתה מפחד"), ושם עדי אשפית הלינקים הובילה לדיון אחר. התחלתי לקרוא שם את התגובות, עד שהגעתי לשלך והיא מאוד מצאה חן בעיני. לא יודעת מה ולמה, החלטתי לחפש את סיפור הלידה שלך (משום מה נראה היה לי שהדיון הנ"ל רחוק בזמן). כמובן שלא מצאתי, אבל הגעתי לכמה דיונים בכיכובך, עד שקרסתי. עכשיו אני נכנסת לי להציץ לפני השינה (מכורה עד כלות) ומי אני רואה שפתחה הודעה??? לא יאומן!!! לא?
בסוף עוד יסתבר שאת בכלל אוריתה אחרת ואני אזכה בכתר מתלהבת השנה על לא עוול בכפי...
בכל מקרה, אני מבסוטית מעצמי (כמו תמיד בעיתות טלפטיה...). איזה כיף להיות אישה.
לילה טוב לכוווווולנו. מחר יום חופש !!! ליאתיתי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|