פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 23:57 ליאת מאת:
אוריתה! אני בשוק אני בהלם כותרת:
אני ה-מ-ו-מ-ה !!!!

תגובה כמו שצריך תקבלי ממני אני מקווה מחר (עייפה מדי בכדי לחשוב), אבל חייבת לשתף אותך במשהו מדהים:
אני די חדשה כאן בפורום, ועד עכשיו לא ראיתי את שמך (אם אני לא טועה, ויכול להיות שכן היית, אבל אני לא ראיתי). בקיצור, לפני שעתיים, שלוש נכנסתי לדיון על כן או לא קיסרי מלפני עמוד או שניים ("מתה מפחד"), ושם עדי אשפית הלינקים הובילה לדיון אחר. התחלתי לקרוא שם את התגובות, עד שהגעתי לשלך והיא מאוד מצאה חן בעיני. לא יודעת מה ולמה, החלטתי לחפש את סיפור הלידה שלך (משום מה נראה היה לי שהדיון הנ"ל רחוק בזמן). כמובן שלא מצאתי, אבל הגעתי לכמה דיונים בכיכובך, עד שקרסתי.
עכשיו אני נכנסת לי להציץ לפני השינה (מכורה עד כלות) ומי אני רואה שפתחה הודעה???
לא יאומן!!! לא?

בסוף עוד יסתבר שאת בכלל אוריתה אחרת ואני אזכה בכתר מתלהבת השנה על לא עוול בכפי...

בכל מקרה, אני מבסוטית מעצמי (כמו תמיד בעיתות טלפטיה...). איזה כיף להיות אישה.

לילה טוב לכוווווולנו. מחר יום חופש !!!
ליאתיתי.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש