|
27/1/2003 23:21
|
שרי
|
מאת:
|
|
חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע...
|
כותרת:
|
אז כל מי שיראה אותך ברחוב עם התינוקת ויחשוב שהיא לא לבושה מספיק יעיר לך שקר לה...כל אחד שיראה אותה בתוך המנשא יגיד שזה לא נוח לה... וכן הלאה וכן הלאה....עם ישראל חי וכל ישראל ערבים זה לזה.... (ומתערבים זה לזה..) אבל יקירתי - בשביל זה יש לך אותנו - אנחנו נגיד לך כמה זה נפלא לגדל ילדים, כמה כל הקשיים מתגמדים לנוכח החיוך הראשון, לנוכח פני התינוקת שלך כשהיא שיכורה מהחלב אחרי ההנקה, נרדמת כשהפטמה נשמטת לה מהפה הקטן והמתוק... אבל נקבל באותה הבנה ואהדה את התלונות כי זה באמת קשה... דעתי אנשים אומרים את הדברים הללו מכמה סיבות - הרבה פעמים זה מעין חוסר פרגון - "הם עוד לא יודעים מה מחכה להם, הם חושבים שהם יודעים הכל הצעירים האלה שעוד לא ילדו - אבל אנחנו יותר חכמים ואנחנו יודעים באמת הכל....", לפעמים זה כל מיני רגשי אשמה ותסביכים (ראי ענין ה"אולי לא יהיה לך מספיק חלב..לי לא היה..) ולפעמים כמו שאני נוכחתי עם גיסתי היקרה - זה פשוט כי היא מרגישה שהיא נכשלה בהרבה תחומים בהורות שלה ולכן כואב לה לראות אחרים שטופים באופטימיות... ועל כל אלה אוריתה יקירתי יש לשים פס אחד גדדדדדדדדדוללללללל ולהתעלם.....שיקפצו כולם לפי התור.....שיקחו את הקנאה שלהם וחוסר הפרגון הטיפוסי כל כך ותחושת ה"אני יודע יותר טוב" שלהם וילכו לטייל איתה...את תקיפי עצמך במי שכן תומך וכן מפרגן, תאהבי אותם ואת התינוקת שלך ותמודדי עם הקשיים כשיבואו כי הם יבואו ללא ספק. העיקר שתהיי שלמה עם מעשייך ועם בחירותיך לגבי התינוקת שלך ותני לכל הדברים האחרים לעבור לך ממול.....
הרבה עידודים...שרי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|