פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 23:21 שרי מאת:
חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... כותרת:
אז כל מי שיראה אותך ברחוב עם התינוקת ויחשוב שהיא לא לבושה מספיק יעיר לך שקר לה...כל אחד שיראה אותה בתוך המנשא יגיד שזה לא נוח לה... וכן הלאה וכן הלאה....עם ישראל חי וכל ישראל ערבים זה לזה.... (ומתערבים זה לזה..) אבל יקירתי - בשביל זה יש לך אותנו - אנחנו נגיד לך כמה זה נפלא לגדל ילדים, כמה כל הקשיים מתגמדים לנוכח החיוך הראשון, לנוכח פני התינוקת שלך כשהיא שיכורה מהחלב אחרי ההנקה, נרדמת כשהפטמה נשמטת לה מהפה הקטן והמתוק... אבל נקבל באותה הבנה ואהדה את התלונות כי זה באמת קשה...
דעתי אנשים אומרים את הדברים הללו מכמה סיבות - הרבה פעמים זה מעין חוסר פרגון - "הם עוד לא יודעים מה מחכה להם, הם חושבים שהם יודעים הכל הצעירים האלה שעוד לא ילדו - אבל אנחנו יותר חכמים ואנחנו יודעים באמת הכל....", לפעמים זה כל מיני רגשי אשמה ותסביכים (ראי ענין ה"אולי לא יהיה לך מספיק חלב..לי לא היה..) ולפעמים כמו שאני נוכחתי עם גיסתי היקרה - זה פשוט כי היא מרגישה שהיא נכשלה בהרבה תחומים בהורות שלה ולכן כואב לה לראות אחרים שטופים באופטימיות...
ועל כל אלה אוריתה יקירתי יש לשים פס אחד גדדדדדדדדדוללללללל ולהתעלם.....שיקפצו כולם לפי התור.....שיקחו את הקנאה שלהם וחוסר הפרגון הטיפוסי כל כך ותחושת ה"אני יודע יותר טוב" שלהם וילכו לטייל איתה...את תקיפי עצמך במי שכן תומך וכן מפרגן, תאהבי אותם ואת התינוקת שלך ותמודדי עם הקשיים כשיבואו כי הם יבואו ללא ספק. העיקר שתהיי שלמה עם מעשייך ועם בחירותיך לגבי התינוקת שלך ותני לכל הדברים האחרים לעבור לך ממול.....

הרבה עידודים...שרי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש