פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 22:31 פטל מאת:
יקרה, כותרת:
לדעתי האישית מאוד, הם אומרים לך את כל הדברים ה'נוראים' בילדים פשוט בגלל שהם בטוחים שעל כל הדברים הטובים את יודעת...
זה לא חוכמה להגיד כמה ילדים זה דבר נהדר. כמה שהם גורמים לך לרצות להיות בנאדם טוב יותר, כמה שאת מגלה על עצמך כוחות, אושר ואהבה שלא ידעת שקיימים בך. כמה שהלידה יכולה להיות חוויה מעצימה ונפלאה.
זה לא חוכמה להגיד שהזוגיות אולי תעבור טלטלה אך בעקבותיה (בשאיפה...) תצאו כולכם מחוזקים, וקרובים יותר.
ואכן, את צודקת. חלק מלהפוך להיות אמא זה לדעת להתמודד עם כל הביקורת הסביבתית ועם כל ההערות שכל אחד ברחוב חושב שמותר לו להעיר לך (שימי לילד גרביים/לא קר לו????/למה הוא בלי כובע??????וכו')
לדעתי-לכי על זה. כל מי שמעיר לך או מציע הצעות-פשוט תתייחסי לדבריו ברצינות תהומית. תחקרי ותשאלי ותראי נדהמת לחלוטין (מה באמת? אבל למה? ואיך? ומתי?). בסוף זה רק יצחיק אותך. רוב האנשים שולפים מהמותן אבל אין להם באמת תשובות על כל השאלות האלה...
ואם לא-אז עזבי אותך. תתחברי לחיים שבתוכך ותתעלמי מכל השאר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש