|
27/1/2003 22:31
|
פטל
|
מאת:
|
|
יקרה,
|
כותרת:
|
לדעתי האישית מאוד, הם אומרים לך את כל הדברים ה'נוראים' בילדים פשוט בגלל שהם בטוחים שעל כל הדברים הטובים את יודעת... זה לא חוכמה להגיד כמה ילדים זה דבר נהדר. כמה שהם גורמים לך לרצות להיות בנאדם טוב יותר, כמה שאת מגלה על עצמך כוחות, אושר ואהבה שלא ידעת שקיימים בך. כמה שהלידה יכולה להיות חוויה מעצימה ונפלאה. זה לא חוכמה להגיד שהזוגיות אולי תעבור טלטלה אך בעקבותיה (בשאיפה...) תצאו כולכם מחוזקים, וקרובים יותר. ואכן, את צודקת. חלק מלהפוך להיות אמא זה לדעת להתמודד עם כל הביקורת הסביבתית ועם כל ההערות שכל אחד ברחוב חושב שמותר לו להעיר לך (שימי לילד גרביים/לא קר לו????/למה הוא בלי כובע??????וכו') לדעתי-לכי על זה. כל מי שמעיר לך או מציע הצעות-פשוט תתייחסי לדבריו ברצינות תהומית. תחקרי ותשאלי ותראי נדהמת לחלוטין (מה באמת? אבל למה? ואיך? ומתי?). בסוף זה רק יצחיק אותך. רוב האנשים שולפים מהמותן אבל אין להם באמת תשובות על כל השאלות האלה... ואם לא-אז עזבי אותך. תתחברי לחיים שבתוכך ותתעלמי מכל השאר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|