|
28/1/2003 21:46
|
זהר
|
מאת:
|
|
יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון !
|
כותרת:
|
משפט של אמא שלי... אני יכולה רק להציע לך את כל התמיכה שבעולם, כאן ברמת גן ! ואם אני כבר פה - ענבל אני מתה עלייך, אנט אמא שלך לא נפלה רחוק מהתפוח, ולירוני שלי את הכי בעולם !
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|