פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/1/2003 21:19
אנט
מאת:
אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה
כותרת:
כשהתלבטנו כולנו לגבי משהו, לא זוכרת כבר מה:
"תעשי מה שאת מרגישה, אל תקשיבי לעיצות של אףאחד, גם לא לעצות של אמא שלך"
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
27/1/2003 22:21
אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית
-
mommy
27/1/2003 22:26
אוריתה...זוהי צרת רבים!
-
קורן
27/1/2003 22:31
יקרה,
-
פטל
27/1/2003 23:21
חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע...
-
שרי
27/1/2003 23:56
שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה,
-
ענבל ל
27/1/2003 23:57
אוריתה! אני בשוק אני בהלם
-
ליאת
28/1/2003 07:55
ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב!
-
איריס גוב
28/1/2003 09:13
אוריתה יקרה
-
יסמין
28/1/2003 17:59
אוריתה יקרה!
-
גילי אבישי
28/1/2003 19:42
אוריתה
-
לירון
28/1/2003 21:46
יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון !
-
זהר
28/1/2003 23:06
תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי
-
אוריתה
29/1/2003 09:05
קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית.
-
אבאטר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש