פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 19:42 לירון מאת:
אוריתה כותרת:
לאן נעלמת בכלל בזמן האחרון? שמחה שחזרת...
אין לי הרבה מה להוסיף על הדברים שכתבו פה, תלמדי מה לקחת ומה לא. בהתחלה אני ישר התעצבנתי, ואחכ" למדתי לשמוע, (לא תמיד להקשיב), אבל לקחת מה שאני רוצה ולשלוח לאוויר הפתוח את מה שאני לא....

השיא בעיני היה שמישהי רצה אחרי ב"משביר" עם זוג גרביים לתינוקות, ואמרה לי- תקני ותלבישי לילדה, קר פה יש פה מזגן....(היה אמצע אוגוסט)

זה יותר מצחיק או יותר מרגיז???

ועם תלכי עם תינוכיס- חכי חכי...יש ל-כ-ו-ל-ם מה לאמר (אויש איזה חמוד...אוי ואבוי- את חונקת את הילד!....נוח לו?....מה זה את בהריון?...)

להמשיך?......

המשך הריון קל ומהנה, ותמיד תזכרי שהתינוק הוא שלכם!!!!!



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש