|
28/1/2003 19:42
|
לירון
|
מאת:
|
|
אוריתה
|
כותרת:
|
לאן נעלמת בכלל בזמן האחרון? שמחה שחזרת... אין לי הרבה מה להוסיף על הדברים שכתבו פה, תלמדי מה לקחת ומה לא. בהתחלה אני ישר התעצבנתי, ואחכ" למדתי לשמוע, (לא תמיד להקשיב), אבל לקחת מה שאני רוצה ולשלוח לאוויר הפתוח את מה שאני לא....
השיא בעיני היה שמישהי רצה אחרי ב"משביר" עם זוג גרביים לתינוקות, ואמרה לי- תקני ותלבישי לילדה, קר פה יש פה מזגן....(היה אמצע אוגוסט)
זה יותר מצחיק או יותר מרגיז???
ועם תלכי עם תינוכיס- חכי חכי...יש ל-כ-ו-ל-ם מה לאמר (אויש איזה חמוד...אוי ואבוי- את חונקת את הילד!....נוח לו?....מה זה את בהריון?...)
להמשיך?......
המשך הריון קל ומהנה, ותמיד תזכרי שהתינוק הוא שלכם!!!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|