פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 23:56 ענבל ל מאת:
שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, כותרת:
אל תיעלבי: הרגת אותי מצחוק. לדעתי יש לך חוש הומור מטורף וגנוב לאללה, והבעיה היחידה שלך כרגע היא שאת משתמשת בו פחות מדי!
אנא חיזרי אחרי, בשילוב תנועת ידיים סימטרית באיזור החשק: כולם במשפך מוזמנים ל---ץ לי...

סליחה על הגסויות...

(א) אנשים פשוט יודעים יותר טוב ממך, כי את עוד לא היית שם;
(ב) הם רוצים שלא תצפי ליותר מדי ותתאכזבי, אז הם רוצים לחסוך לך את הציפיות, שהרי הם כבר היו שם (ראי סעיף א')
(ג) הם רוצים שתהיי מוכנה לכל אפשרות. הארועים הטובים - לא צריך להתכונן אליהם, אז הם עוזרים לך להתכונן לארועים הפחות טובים (נשמות טובות, לא? זה הכל מטוב לב...)

יקרה, את כל הדברים הנפלאים את רואה כאן יום-יום, כמו את כל הקשיים. מספיק להיות כאן בפורום הזה חודש כדי לקלוט המון משני הצדדים. הקושי, האושר, הצער, הבכי, העייפות, ההתרגשות, המאמץ, התגמול - הכל יש, ואת הכל את תגלי עם אישך וצאצאך. וכל מה שנותר לך זה לאסוף כבר מעכשיו תשובה לכל שאלה.

הנה איך מרמים בארץ-עיר: נכון שמכינים טבלה של כל התשובות לכל הסעיפים לכל האותיות ולומדים אותה מראש? עשית את זה פעם? (אם לא אז את באמת נשמה טובה וטהורה ותמימה, קבלי ח"ח).
אז מה עושים עכשיו? מכינים תשובה לכל הערה ולכל שאלה שתשמעי בשנה-שנתיים הקרובות. כולנו כאן נשמח לתת לך לינקים לאינסוף דיונים שהיו בנושא "מה לענות לכל מי שמעיר משהו ומתערב לי בחיים". מספיק הרי לעשות חיפוש על "אוף" כדי לעלות על כמה וכמה כאלה. אז כל מה שאת צריכה כעת זה לתרום לכך את כישורי המשחק שאני בטוחה שניחנת בהם (שהרי אמרנו שיש לך עתיד בתור סטנדאפיסטית), ופשוט ללמוד הכל בע"פ.
האמיני לי, כשהכל יהיה בראש, לא תצטרכי בכלל לחשוב על מה שאמרו לך - מיד את שולפת את תשובה מס' 23 ויורה אותה בלי להסס שניה. שהם יפעילו את הראש כדי לענות לך...
אנחנו כאן לעזרתך, אנא התעלמי מכל השאר והקשיבי רק לנו (כי אנחנו יודעות יותר טוב. אוי זה עלול להישמע מה-זה ציני ולעגני. כוונתי רק ללעוג לאלה שבאמת חושבים שהם יודעים יותר טוב). אני מקווה שתקראי את הטקסט הזה עם אותו החיוך המפרגן שבו הוא נכתב.

התחזקי והתרכזי בעיקר - בבטן שלך! הפרויקט שלכם או-טו-טו יוצא לדרך, הוציאו כבר עכשיו עיקר מתפל וירווח לכם.

שיהיה בהצלחה!

ענבל


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש