פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/1/2003 22:26 קורן מאת:
אוריתה...זוהי צרת רבים! כותרת:
אוריתה יקרה, חיזקי ואימצי, אני בטוחה שהיו אזהרות או לפחות איתותים לכך שדברים לא יעברו בשקט..כיון שבני המשפחה- למרות כל הכוונות הטובות שבעולם, חייבים תמיד להלעיט עלינו מחכמתם עתירת הניסיון, ואני בטוחה שההתערבויות מורטות העצבים הללו נתגלו גם בסוגיות אחרות-לפני שהרית.
אני רוצה לאחל לך המון שקט נפשי, ושתצליחי להתעלם מהערות בלי לפגוע באף אחד..ותקשיבי אך ורק לעצמך ולבן זוגך. אני חושבת שכדאי לפתח פחות מצבים בהם בני המשפחה יוכלו להטיף..ופשוט להבהיר שאת לא מעוניינת כרגע לשמוע את נהבואות זעם של מי שלא יהיה..
אני מאחלת לך המון אושר ושלווה..בלי עין הרע-תוציאי לך את השטות הזו מהראש, תחשבי רק חיובי..אומרים שמי שמאמין גם מזמין..אל תלעיטי את עצמך במחשבות שליליות, אני בטוחה שב"ה, אני יגיע לפז"מ שלך (עוד לא סיימתי טרימסטר ראשון), אני אהיה זקוקה רק לחיזוקים חיוביים ושלוים ולא להתעסק בשטויות. וגם אדאג להימצא בחברת המנעימים האמיתיים.
אז רוב אושר נחת שמחה והמון שקט נפשי לך לבעלך ולאוצר שבדרך..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  17:59 אוריתה יקרה! - גילי אבישי
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש