|
27/1/2003 22:26
|
קורן
|
מאת:
|
|
אוריתה...זוהי צרת רבים!
|
כותרת:
|
אוריתה יקרה, חיזקי ואימצי, אני בטוחה שהיו אזהרות או לפחות איתותים לכך שדברים לא יעברו בשקט..כיון שבני המשפחה- למרות כל הכוונות הטובות שבעולם, חייבים תמיד להלעיט עלינו מחכמתם עתירת הניסיון, ואני בטוחה שההתערבויות מורטות העצבים הללו נתגלו גם בסוגיות אחרות-לפני שהרית. אני רוצה לאחל לך המון שקט נפשי, ושתצליחי להתעלם מהערות בלי לפגוע באף אחד..ותקשיבי אך ורק לעצמך ולבן זוגך. אני חושבת שכדאי לפתח פחות מצבים בהם בני המשפחה יוכלו להטיף..ופשוט להבהיר שאת לא מעוניינת כרגע לשמוע את נהבואות זעם של מי שלא יהיה.. אני מאחלת לך המון אושר ושלווה..בלי עין הרע-תוציאי לך את השטות הזו מהראש, תחשבי רק חיובי..אומרים שמי שמאמין גם מזמין..אל תלעיטי את עצמך במחשבות שליליות, אני בטוחה שב"ה, אני יגיע לפז"מ שלך (עוד לא סיימתי טרימסטר ראשון), אני אהיה זקוקה רק לחיזוקים חיוביים ושלוים ולא להתעסק בשטויות. וגם אדאג להימצא בחברת המנעימים האמיתיים. אז רוב אושר נחת שמחה והמון שקט נפשי לך לבעלך ולאוצר שבדרך..
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|