פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 17:59 גילי אבישי מאת:
אוריתה יקרה! כותרת:
אני חושבת שלהגיד למישהו לשים פס זה יותר קל מלעשות את זה,כולנו במבחן המציאות נשברות,מתייסרות,מתרגזות ובעיקר מתאכזבות,כי כולנו רוצות שיגידו לנו יופי! מצןיין! אמא מושלמת! את צודקת! כולנו רוצות להצליח במשימה הבלתי נודעת של גידול ילדים וכולנו יודעות שבאיזה מקום אין מנוס מטעות,ואיננו רוצות להיות שם ולטעות ולא להצליח...אני מניחה ששורש ההצלחה היא ההבנה שאין דבר כזה,אין מתכון אחד לכל מערכות היחסים הנוגעות בנו והן כה מורכבות ומשתנות.אם נשכיל להבין שאכן אנחנו טועות לפעמים-יהיה מותר לנו לברור הערות והארות המתאימות לנו! אם לא נקשיב ממקום של אשמה אלא ממקום של בהירות שאיננו יודעות הכל ושלעולם לא נדע-ייקל עלינו לאחוז במה שיש.אם נדע שתמיד אנו עושות את המיטב והמירב שאפשר לנו בזמן הנתון-יהיה קשה יותר לטעת בנו רגשי אשם...וזה פרוייקט לכל החיים,ואנו כאן כדי להזכיר לך שכולנו באותה סירה ומתוך בחירה! הבחירה בלהיות אדם,בלהיות בת-זוג,בלהיות אם! שלך,גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/1/2003  22:21 אוריתה יקרה - תפתחי לעצמך שמיעה סלקטיבית - mommy
27/1/2003  22:26 אוריתה...זוהי צרת רבים! - קורן
27/1/2003  22:31 יקרה, - פטל
27/1/2003  23:21 חכי חכי אחרי הלידה - זה יהיה עוד יותר גרוע... - שרי
27/1/2003  23:56 שרי, גנבת לי את ככככככככככללללללללללללל המילים מהפה... אוריתה, - ענבל ל
27/1/2003  23:57 אוריתה! אני בשוק אני בהלם - ליאת
28/1/2003  07:55 ואף על פי כן האדם ביסודו - טוב! - איריס גוב
28/1/2003  09:13 אוריתה יקרה - יסמין
28/1/2003  19:42 אוריתה - לירון
28/1/2003  21:19 אוריתה הי, משפט אחד שאמא שלי אמרה לי באחד הימים הראשונים אחרי לידתה של נגה - אנט
28/1/2003  21:46 יקירתי הנעלמת, לא כל פעם שלמישהו בסביבה יש ווסת - את צריכה להכניס טמפון ! - זהר
28/1/2003  23:06 תודה, מקסימות! ממש חיממתן את ליבי - אוריתה
29/1/2003  09:05 קושי וגידול ילדים? חיה שלא קיימת, מיתוס, אגדה אורבאנית. - אבאטר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש