פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1112   1111   1110   1109   1108   1107   1106   1105   1104   1103   1102   1101   1100   1099   1098   1097   1096   1095   1094   1093    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

13/2/2003 16:18 אנחנו הנוסעים נסעיה לארה"ב עם תינוק בן 4 חודשים
13/2/2003 16:52 אורלי של ליאור    לא לדאוג  
14/2/2003 10:22 מור    אנחנו נסענו עם הקטן כשהוא היה בן 4 חודשים לארה"ב והיה פשוט מצויין.  
14/2/2003 10:59 אסנת ש.    מצרפת לך כמה לינקים לדיונים שהיו בעבר, בהצלחה  
14/2/2003 12:20 אנחנו הנוסעים    תודה לכולכן, במיוחד לאוסנת, הלינקים מאד עזרו לי (-: (ל"ת)  
14/2/2003 12:35 אסנת ש.    בבקשה... ונסיעה טובה! (ל"ת)  
15/2/2003 10:17 אילנה    בהצלחה  
13/2/2003 15:20 דפנה שאלה לד"ר בר
13/2/2003 15:28 עוקבת    תשובה מהעבר  
17/2/2003 01:31 ד"ר עמוס בר    נשמע לי תקין לחלוטין - את יכולה להמשיך ללא חשש (ל"ת)  
13/2/2003 13:55 דובת גריזלי הודעה חדשה שלא כדרכי: אנחנו נוסעים לשליחות. בעלי ובתי יפגשו את הוריי הנוקשים בפעם הראשונה... איך אתמודד אם הסתירות הקשות בגישה לגידול ילדים? מראש מודה לתומכים...
13/2/2003 15:01 זהר    אוי דובינה אני כל כך מבינה ומחזקת אותך, נראה לי שאינמנוס  
13/2/2003 15:13 דפנה$    אולי דווקא קצת להרפות,לאבד שליטה מבחירה  
13/2/2003 15:16 Adi    דובית יקרה  
13/2/2003 15:29 גילי אבישי    אוי יקרה  
13/2/2003 15:40 מ    מתפרצת כאן עם פניה ללילוש אם היא בסביבה - Adi הציע שאפנה אליך שאלה ששאלתי אותה כמה דפים אחורה בדיון תחת הכותרת חיסון. אם תוכלי להסתכל, אהיה אסירת תודה. ולדובה - מחזקת את ידיך וכל-כך מקווה שיעבור לך בקלות רבה יותר ממה שנראה עכשיו... (ל"ת)  
13/2/2003 15:58 Adi    לילוש מ מבקשת שמות של נוירואימונולוגים מומלצים (ל"ת)  
13/2/2003 16:17 תיתי    לגריזלית  
13/2/2003 17:12 איריס גוב    גריזלית יקרה,  
13/2/2003 17:56 שרי    ואולי...  
13/2/2003 18:21 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    אמא דובה יקרה  
13/2/2003 19:15 לירון    דובת גריזלי יקרה  
13/2/2003 19:47 דיאנה    דובת גריזלי יקרה, בהצלחה בנסיעה  
13/2/2003 20:51 ליאתיתי    אני בעד ההפתעות  
13/2/2003 21:22 דין דין    אני לא מאמינה שאנשים משתנים עד כדי כך  
13/2/2003 21:55 דובת גריזלי    כמה טוב שאתן כאן! מעולם לא חשבתי שבאינטרנט יש חברות כל כך משמעותית ויפה. תודה! (ל"ת)  
13/2/2003 23:45 רוית    לא נותר הרבה מה לכתוב...  
14/2/2003 00:19 לילוש    דובית יקרה  
14/2/2003 00:21 לילוש    הי Adi  
14/2/2003 00:33 רותי קרני הורוביץ    נטרול הורים אכזרי באמצעות הפיכתם לילדים  
14/2/2003 10:54 אסנת ש.    דובה יקרה, דבר ראשון אני רוצה להגיד שאני מאוד אתגעגע אליך  
14/2/2003 10:55 אמא של ליאור    דובונת יקרה  
15/2/2003 00:49 Adi    הורים וילדים חלומות ומציאות, דובה תשמעי סיפור  
15/2/2003 01:30 לילוש    היי מ' - רק עכשיו ראיתי את  
15/2/2003 11:51 ליאתיתי    עדי! איזו מדהימה ומרגשת!  
15/2/2003 12:04 ג'וי    זה הזמן להקיף עצמך בחברים  
15/2/2003 17:09 זהר    עוד לא קראתי הכל אבל חייבת להגיב לתגובתה של שרי לגבי "ואולי..." וסכנותיו...  
15/2/2003 17:13 זהר    סלא=סלע כמובן. (ל"ת)  
15/2/2003 21:42 דובת גריזלי    לעדי, לאסנת, לזהר, לאמא של ליאור ולכל הבנות - תודות ועדכונים  
15/2/2003 22:45 אנט    דובה יקרה, בהצלחה והרבה כח, ובכלל, פתחת כאן דיון שמעלה בעיני בעוד כמה וכמה דרגות את הפורום הזה, התשובות כאן השאירו אותי חסרת מילים (ל"ת)  
16/2/2003 09:57 שרי    הבהרות ותיקונים ל"אולי"...  
16/2/2003 16:48 רותי קרני הורוביץ    וואו עדי, אני עדיין מחכה למילים שישקעו (ל"ת)  
17/2/2003 09:08 Adi    אוי איזה כייף של תגובות. כייף (ל"ת)  
17/2/2003 09:24 איריס גוב    עדי, המילים שלך מלוות אותי כבר יומיים  
17/2/2003 09:32 יעל    אני חשובת שזה יהיה יותר קל ממה שאת חושבת. (ל"ת)  
13/2/2003 13:53 אורית מחפשת מרואיינים על FAMILY BED
13/2/2003 14:19 כלבובה    שינה עם תינוק ותינוקת מסוג כלבובה מעורבת זה נחשב?... (ל"ת)  
13/2/2003 16:50 אסנת    תנסי באתר באופן טבעי שם יש קהל גדול של  
13/2/2003 22:12 דיאנה    אז אני מבינה שלישון רק עם ילד אחד זה כבר OUT... ;-) (ל"ת)  
13/2/2003 23:46 רוית    ואני מבינה שלישון רק עם הבעל זה בכלל OUT...(: (ל"ת)  
14/2/2003 22:58 איריס גוב    דיאנה יקירתי, למה? הילד in, רק השינה out (ל"ת)  
15/2/2003 23:44 נירה    חה חה חה, איריס... זוכרת שיש גם השינה OUT והבעל IN?... (ל"ת)  
16/2/2003 17:39 ענת ב    עכשיו הדיון הזה כבר נמצא מספיק עמודים אחורה  
16/2/2003 19:55 רותמית    ענת..  
16/2/2003 22:30 ענת ב    האמת?  
13/2/2003 13:13 עינת חיסון לילד חולה?
13/2/2003 13:17 liat    לדעתי  
13/2/2003 13:30 רזיאלה    לא מחסנים ילד חולה! (ל"ת)  
13/2/2003 13:45 Adi    אני מניחה שהרופאה תמליץ אך לא תתעקש  
13/2/2003 13:46 שרון-ש    מומלץ מאוד לא לחסן ילד חולה.  
13/2/2003 15:04 ורד    מערכת הבריאות היא לא תמיד האנטי כרייסט  
13/2/2003 15:12 איילה    OT- בנות שהיו אצל נועה פרנקל - כמה עולה היעוץ אצלה? (ל"ת)  
13/2/2003 15:35 רונה א    ורד האם את יכולה להסביר את דברייך  
13/2/2003 15:46 ורד    בבקשה רונה -  
13/2/2003 16:12 רונה א    הבנתי אותך (ל"ת)  
14/2/2003 11:14 אסנת ש.    הי ורד, טוב לראות אותך! (ל"ת)  
13/2/2003 13:08 אירית האם מישהי יודעת איפה באינטרנט אפשר למצוא הוראות למנשא בד? (ל"ת)
13/2/2003 13:28 liat    אפשר  
13/2/2003 14:02 שבית    יש לי את ההוראות לתינוכיס במחשב. אם את מעוניינת רק תגידי. (ל"ת)  
13/2/2003 14:10 מירב.ל    שלחתי לך למייל את החוברת הסרוקה של תינוכיס  
13/2/2003 16:33 מקופלת    אפשר גם לקבל??- תודה (ל"ת)  
13/2/2003 17:52 טלטל    גם אני רוצה! (ל"ת)  
13/2/2003 18:53 חיה של שירי    גם אני אשמח לקבל את החוברת! (ל"ת)  
13/2/2003 21:52 שבית    למירב, טלטל וחיה - שלחתי לכן. בהצלחה. (ל"ת)  
13/2/2003 23:00 מקופלת    שבית יקרה תודה רבה ! (ל"ת)  
14/2/2003 01:51 ריש    עוף לגמרי, תודה לנועה השניה על המתכון האלילי למרק על טהרת הכתום.  
14/2/2003 06:56 טלטל    שבית- תודה רבה (ל"ת)  
14/2/2003 10:49 אמא של ליאור    שבית, אשמח אם תוכלי לשלוח גם לי. תודה מראש, ושאלה  
14/2/2003 10:56 אמא של ליאור    יופי, שכחתי בהודעה הקודמת לשים קישור למייל שלי... (ל"ת)  
14/2/2003 10:58 אמאמה    אבקש גם את החוברת למייל אם אפשר. תודה (ל"ת)  
14/2/2003 15:02 דשא    כבר לא נעים .. אבל אפשר לשלול לי גם? תודה רבה (ל"ת)  
14/2/2003 17:55 שרי    אוקי רישקה -הבננו שהמרק אחלה..אבל ככה לשבח בלי לחזור על המתכון? ישוחזר לאלתר בבקשה.... (ל"ת)  
17/2/2003 22:48 שבית    לאמא של ליאור - שלחתי לך את החוברת, אבל אין לי מושג לגבי השאלה ששאלת. (ל"ת)  
18/2/2003 21:21 קורן    היי שבית....האם תסכימי לשלוח גם לי..please...תודה מראש..(שלחתי לך גם לדוא"ל)תודה רבה! (ל"ת)  
13/2/2003 13:00 אמא של יובל אפשר מילה טובה?
13/2/2003 13:47 תמי    מילה טובה וסיפור לידה נפלאים! המון מזל טוב! (ל"ת)  
13/2/2003 13:50 שרון-ש    איזה יופי!  
13/2/2003 13:51 *מאיה*    מתוקה, כתבת מקסים!  
13/2/2003 13:52 Adi    מרגש, כייף לקרוא  
13/2/2003 14:20 טלי א.    איזה סיפור מקסים ומרגש...המון אושר ובריאות לכולכם. (ל"ת)  
13/2/2003 14:30 גילי אבישי    טבי,מרגש עד דמעות,אולי כי אני מרגישה חלק מזה?ותודה על הקומפלימנטים הרי זה השכר העיקרי... (ל"ת)  
13/2/2003 14:30 שרי 2    איזו התחלה מדהימה ! מאחלת לכם משפחה מאושרת ומדהימה! (ל"ת)  
13/2/2003 15:05 זהר    וואו מצטרפת לדומעות, מזל טוב והמון אושר, בריאות, שינה וחלב. (ל"ת)  
13/2/2003 15:20 איילה    איזה יופי של לידה! מזל טוב והרבה נחת! (ל"ת)  
13/2/2003 15:54 נומי    איזה גישה חיובית ללידה ולחיים בכלל, נהדר... (ל"ת)  
13/2/2003 15:59 איריס גוב    המוני מזל טובים. סיפור נפלא!  
13/2/2003 18:01 שרי    מזל טוב וברכות למשפחה החדשה.  
13/2/2003 18:28 עינת ש    ה-מ-ו-ן מזל טוב, הסיפור ממש מרגש, בהצלחה עם יובלי בהמשך (ל"ת)  
13/2/2003 20:13 איריס אשוח    המון מזל טוב.ברוכה הבאה לאושר של החיים (ל"ת)  
13/2/2003 20:18 ליאתיתי    וואו!כמה מרגש! כמה נפלא! מזל טוב!!!!!!!וואו. (ל"ת)  
13/2/2003 20:26 חיה של שירי    מזל טוב!!!!! (ל"ת)  
14/2/2003 06:39 רותם ו שות    וואו! מזל טוב! (ל"ת)  
13/2/2003 11:09 רונה בדיחה טובה לסופ"ש טוב..
13/2/2003 11:14 רונה    ועכשיו מספר שאלות  
13/2/2003 11:34 ליאת2    OT- תקציר מאמר מעניין , ואולי טובה תוכל להתייחס  
13/2/2003 21:24 דין דין    אחלה בדיחה אבל לא מציאותית מתי ראית גבר מוחה כפיים לאישה על משהו כל כך מובן מאליו (ל"ת)  
13/2/2003 23:08 לילוש    דין דין, בואי נהיה קצת יותר ריאליים: מתי ראית גבר מוחא כפיים לאשה? נקודה! (ל"ת)  
13/2/2003 10:57 מיקה טרוטת העיינים שוב על שינה- וסליחה על האורך...
13/2/2003 11:07 ארזית    עם כל כך הרבה שינויים  
13/2/2003 11:10 גילי אבישי    OT לכל התוהות איפה אמא 11-היא באילת בחופש!!!מה שמגיע מגיע ויפה שעה אחת קודם! מחכות לך! (ל"ת)  
13/2/2003 12:45 עדה    שינה, מוצקים  
13/2/2003 16:00 נומי    מסכימה עם ארזית - תינוק מרגיש את השינויים  
14/2/2003 15:42 מאיה של אופק ומעוף    גם אצלנו דומה  
13/2/2003 06:47 שרון עדכוני קניות
13/2/2003 07:29 י    על ילדותי כבר נאמר שיש להם דברים לא שמישים אחרי הכביסה הראשונה... (ל"ת)  
13/2/2003 09:05 שרון    ממש לא נכון קניתי כמה דברים צמריים והם כבר עברו אי אילו כביסות ל"ת (ל"ת)  
13/2/2003 18:09 מרב ב    מצטרפת לדעה על ילדותי, הנה, תקראי את הדיון הבא  
13/2/2003 23:54 רוית    לא תמיד הפירמות מנצחות...  
14/2/2003 01:29 רותי קרני הורוביץ    ולחצי חינם (הצעצועים) הגיעו תחפושות מצוינות בששם וחמשה שקלים (פיל, חיפושית ומרבה רגליים מאד מוצלחים) (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש