פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1092   1091   1090   1089   1088   1087   1086   1085   1084   1083   1082   1081   1080   1079   1078   1077   1076   1075   1074   1073    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

27/1/2003 14:59 מירי הותיקה כולסטרול-לציטין
27/1/2003 22:41 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לציטין  
28/1/2003 17:11 מירי הוותיקה    לטובה תודה ו...  
28/1/2003 17:13 מירי הוותיקה    אופס שגיא לחץ על שלח..  
27/1/2003 12:36 dominique avivi kai troy avivi - my birth story
27/1/2003 12:50 כרמית_מ    איזו לידה נהדרת! המון מזל טוב להולדת קאי! (ל"ת)  
27/1/2003 14:31 עפרה מ    פשוט מרגש. מזל טוב והרבה בריאות. (ל"ת)  
27/1/2003 16:37 מאיה    איזו לידה מקסימה הרבה הרבה אושר לך ולקאי, רק שמחה ואור (ל"ת)  
27/1/2003 20:01 איריס אשוח    מזל טוב.אנחנחו רצינו לקרוא לבן שלנו קאי אבל המשפחה שלי עשתה מזה טררם גדול אז ויתרנו.שם מקסים עם משמעויות נהדרות (ל"ת)  
27/1/2003 22:55 שבית    וואו, הלוואי עלי לידה כזאת. תהנו מהמעמד החדש. (ל"ת)  
27/1/2003 23:10 שרי    המון איחוליםפ וברכות על הלידה הנפלאה... ומה משמעות השם קאי? (ל"ת)  
28/1/2003 03:20 dominique    Kai means sea/ocean in Hawaiian (ל"ת)  
28/1/2003 21:10 איריס    גם לבת שלי קןראים קאי, משמעויות נוספות לשם חוץ מ-ים בהוואי הן: צדף ביפנית, אלת האהבה והפריון בתאילנד, הילד באגדה מלכת השלג מאת הנס כריסטיאן הנדרסן ומצוק בהינדית (ל"ת)  
29/1/2003 09:28 שרה    מזל טוב ושפע חלב והצלחה  
29/1/2003 22:03 איריס אשוח    לאיריס  
27/1/2003 12:13 רונה שבוע 35 - הכנות אחרונות
27/1/2003 18:15 מעיין של ליב    רונצ'ו  
27/1/2003 21:05 שירי    ללידה אפשר להתכונן לאחר כך לא ממש  
29/1/2003 11:49 ענת ב    לא מסכימה שאי אפשר להתכונן לאחר כך  
29/1/2003 17:55 ליאתיתי    ספר שלדעתי מומלץ לקרוא באמת כשעוד בהריון  
27/1/2003 11:12 לגי ילד בן ארבע וחצי חודשים שמקטר כל הזמן
27/1/2003 11:29 גלית.ג    יכול להיות שהוא מתוסכל בעקבות ההתפתחות המוטורית  
27/1/2003 16:55 ענת סימון    אולי חוסר נוחות גופנית  
27/1/2003 23:06 נורית    בדיון אותה תופעה  
27/1/2003 09:50 אלמונית מפוחדת מתה מפחד!!!
27/1/2003 10:08 כרמית_מ    תנסי להגדיר (קודם כל לעצמך) ממה בדיוק  
27/1/2003 10:35 שרי    מפוחדת יקרה...  
27/1/2003 10:42 אורלי_ו    אני ממליצה לך  
27/1/2003 10:52 נאווה    חלקכן לא יאהב את תשובתי - אבל אני דווקא עברתי ניתוח קיסרי, וההחלמה היתה קלילה (יומיים של כאבים נסבלים, וזהו)  
27/1/2003 11:33 אמא 11    למה שלא נאהב??? תמיד כיף לשמוע דברים יפים שכאלה  
27/1/2003 11:37 Adi    העניין הוא לא קיסרי כן או לא- אלא אייך הולכים אליו  
27/1/2003 12:51 אותה אלמונית מפוחדת    תודה ועוד משהו  
27/1/2003 13:20 רונה    מזדהה איתך .. אבל..  
27/1/2003 13:22 עדה    גם לניתוח קיסרי יכולים להיות נזקים ארוכי טווח  
27/1/2003 13:35 Adi    וואלה רונה זה באמת היה אחלה דיון הנה הוא  
27/1/2003 13:51 בלישם    אלמונית יקרה  
27/1/2003 14:00 שרון    כשיודעים מפחדים פחות  
27/1/2003 15:18 מירב.ל    מכירה את סוג הפחד המשתק הזה..  
27/1/2003 15:19 Hilla    עברתי 2 לידות ללא אפידורל. הראשונה היתה עם זרוז, פקיעת מים והצירים לקחו 3 יממות. זה מאד כואב, נכון. אבל בהחלט אפשרי.  
27/1/2003 15:25 ארנה    עדיף להמנע מקיסרי  
27/1/2003 16:53 מירה    ללירון על קיסרי  
27/1/2003 18:33 בר    אל חשש  
27/1/2003 21:06 לירון    הי מירה  
27/1/2003 22:06 תמי    ידע ותמיכה  
27/1/2003 23:37 שרי    הלכתי לדיון שניתן כאן בקשור...ומצאתי משפט לכל החיים...  
27/1/2003 23:39 שרה    למפוחדת האלמונית  
28/1/2003 18:16 גילי אבישי    פני לתיתי שעוסקת בלימוד היפנוזה ללידה!  
29/1/2003 09:49 שרה    אפשר למנוע נזקים,  
27/1/2003 08:31 טלי בנות הצילו......התינוק צורח כבר 20 דקות........כנראה שיש לו עצירות
27/1/2003 08:58 טלי    עכשיו אחרי שהוא נרדם לי על הידיים, יש לי זמן לחפש תשובות במדור חיפוש על הנושא (ל"ת)  
27/1/2003 08:59 אודי    טלי-נסי לעסות לו עם ערק ושימי לב שאת עושה את זה עם כיוון השעון,אולי תצאי איתו קצת לשמש,ותזכרי...זה יעבור! (ל"ת)  
27/1/2003 09:13 אמא 11    טלי, סליחה שאני מתפרצת - תתייחסו בבקשה לקריאתי ב"כלבויניק" בעניין המוצץ  
27/1/2003 09:58 לירון    אמא 11 יקרה  
27/1/2003 10:38 טלי    שוב אני עם התינוק שצורח...  
27/1/2003 10:45 ענת ב    טלי, נראה לי שכן. ניסית להפשיט לגמרי? אמבטייה? לצאת החוצה לטיול? (ל"ת)  
27/1/2003 10:52 טלי    כן ניסיתי הכל חוץ מאמבטיה  
27/1/2003 11:06 פולינה    אחרי דוקטורט בעצירויות, כמה עצות  
27/1/2003 11:15 טלי    פולינה, תודה רבה על העצות,  
27/1/2003 11:16 פולינה    סליחה טלי, ראיתי עכשיו שכתבת שהוא אינו יונק. אז תנסי ולי להוסיף קצת מיץ שזיפים לפורמולה (וכמובן שאר הדברים שהזכרתי). (ל"ת)  
27/1/2003 11:38 Adi    טלי אם את מדברת על יציאות קשות תבדקי שאין לו פיסורה (ל"ת)  
27/1/2003 13:04 טלי    adi, את מתכוונת לפצע בפי הטבעת?  
27/1/2003 13:38 Adi    כן , ולגבי המדחום לא כדאי להגזים זה די אגרסיבי.  
27/1/2003 13:49 אודי    טלי-זה חוקן עדין,ויכול מאוד להיות שיעזור אבל...  
27/1/2003 13:54 טלי    אני כבר לא בטוחה בכלום  
27/1/2003 13:59 אודי    טלי-קודם כל אל תשכחי שזה בסוף יעבור ושהוא ישכח מזה  
27/1/2003 14:10 דין דין    גזר מבושל עושה עצירות וגם תפוח עץ בננה ואורז (ל"ת)  
27/1/2003 14:11 טלי    אודי, תודה רבה על החיזוקים  
27/1/2003 14:50 מרב ב    טלי - אני ממליצה מאד על עגבניה  
27/1/2003 14:58 טלי    תודה מרב ב., גם את זה אני אנסה :)) (ל"ת)  
27/1/2003 16:26 Hilla    עולה על הגל: לפני כל פעם ששלו עושה קקי, הוא בוכה ומתעוות  
27/1/2003 18:44 ענבל ל    טלי, נסי את המסאז' בכף הרגל, אבל יש לי תוספת:  
27/1/2003 07:56 יולנדה נסיעה לחו"ל עם תינוק -
27/1/2003 11:08 מור    נסיעה לחו"ל  
27/1/2003 07:25 ענבר בלי דעות קדומות בבקשה: גן בגיל שנתיים וחצי - חייבים?
27/1/2003 07:30 אמא 11    אם את לא משתעממת איתה זו כבר התחלה טובה  
27/1/2003 07:56 כרמית_מ    בגידול ילדים יש מעט מאד "חייבים" (ל"ת)  
27/1/2003 08:05 כרמית_מ    ברחה לי ההודעה... המשך...  
27/1/2003 08:28 ענבר    כרמית, את צודקת שנשמע כאילו אני במרוץ, אבל זה לא ככה  
27/1/2003 08:43 אורלי_ו    לדעתי  
27/1/2003 08:48 דרורית אמיתי-דרור    בוודאי פנית להורים אחרים- אבל תרשי לי להגיב כאשת מקצוע ?  
27/1/2003 08:50 דיאנה    לדעתי אין כמו אמא  
27/1/2003 08:52 Adi    עבדתי עם בחורה שהיתה בבית עד שהגיע הזמן ללכת לבית ספר  
27/1/2003 09:33 נומי    מעניין למה בארה"ב הרבה יותר מקובל להישאר עם הילדים מאשר בארץ  
27/1/2003 09:42 לירון    אני מכירה משפחה שהילדים עד גיל 5 בבית...  
27/1/2003 09:44 לירון    נומי- זה בדיוק בגלל המשכורות!  
27/1/2003 10:37 שרי    ענבר - יישר כוח - תמשיכו להנות ביחד - הדבר היחיד שאת "חייבת" זה לאהוב אותה.... (ל"ת)  
27/1/2003 10:44 אסתית    לדעתי המפתח כאן הוא שטוב לך ואת נהנת  
27/1/2003 11:40 Adi    רק ענבר, מנסיוני אם המשפחה בעד לשלוח לגן הם תמיד יציקו לך עם זה  
27/1/2003 15:54 תיתי    ענבר, אני חושבת שכדאי להשאר איתה בבית. בייחוד אם טוב לכן . (ל"ת)  
27/1/2003 16:21 ורד ל.    מקנאה בך  
27/1/2003 18:04 ענבר    וואו, ישר לרשימת דפי האינטרנט המועדפים עליי (favorites)!!!  
27/1/2003 18:51 ענבל ל    ואצל לאה חברתי הילדים בבית עד גיל 6,  
27/1/2003 22:35 דובת גריזלי    ואללה, איזו תמימות תעים!  
26/1/2003 23:50 עינת האחרת מה זה אומר שהסוכר שלי יצא בגבול התחתון בבדיקת העמסת סוכר של 50 גרם? (ל"ת)
27/1/2003 09:36 נומי    האם שתית את כל כוס המגעילה לפני הבדיקה? אם לא - זה יכול להסביר את התוצאה הנמוכה.  
27/1/2003 10:13 ענת ב    גם לי היתה תוצאה נורא נמוכה (55?) בשני ההריונות,  
26/1/2003 19:51 יעל שאלה: שבוע 41+2 עדיין אין צירים אבל פתיחה של 2 ס"מ ומחיקה של 50%
26/1/2003 20:17 iriti    יעל יקרה  
26/1/2003 21:00 יעל    iriti , ניחשת יפה, המילדת שלי היא אביגיל  
26/1/2003 21:21 עילי    יעל - אשמח לדעת מדוע לא מומלץ דיקור סיני לזירוז הלידה? (ל"ת)  
26/1/2003 22:12 יעל    עילי, לדבריו של ד"ר ראובן ברק  
26/1/2003 23:38 אמא של סיוון    שלום יעל  
27/1/2003 00:35 Ilana Shemesh, natural midwife    Hey girl, what's your rush???Give yourself more time  
27/1/2003 11:36 עפרה מ    אני ילדתי ביום האחרון של שבוע 42  
27/1/2003 15:37 יסמין    גישה קצת שונה לגבי זירוז לידה בעזרת דיקור  
27/1/2003 16:05 נירה    יסמין, יש לינק לדבריו של ברק? וגם: אני רוצה לחזק ולהסכים עם דברייך וגישתך. (ל"ת)  
27/1/2003 22:30 יסמין    נירה יקרה, מצ"ב הלינק  
27/1/2003 23:10 גילי אבישי    מסכימה עם נירה ויסמין,ולגבי רפלקסולוגיה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש