פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3872   3871   3870   3869   3868   3867   3866   3865   3864   3863   3862   3861   3860   3859   3858   3857   3856   3855   3854   3853    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

5/11/2006 10:04 קרן אוףףףףףףףף - גזים , כמה שאלות
5/11/2006 10:09 רונה    קרן דרלינג  
5/11/2006 10:17 מיכל של נועה    רונה, מה זה טיפול קרניו? (ל"ת)  
5/11/2006 11:52 גילי אבישי    מיכל-הקשת קרניו סקרל במנוע תניב שלל יפה וגם הסתכלי כאן  
5/11/2006 10:01 רונה דילמה טכנית
5/11/2006 11:59 גילי אבישי    עכשיו הבנתי...טוב אז  
5/11/2006 14:18 רונה    גילי תודה. מרגישה מבולבלת לגמרי המועד מתקרב והחששות גדלים.  
5/11/2006 15:14 גילי אבישי    אז בעיני זה לא ככה בדיוק  
5/11/2006 17:15 לל    רונה וגילי (ועל סוגיית לידה טובה)  
5/11/2006 19:04 רונה    אז באמת מהי לידה טובה?  
5/11/2006 21:14 גילי אבישי    מממ...  
6/11/2006 00:23 לל    הירהורים בהמשכים....  
6/11/2006 10:12 רונה    נראה לי  
6/11/2006 10:39 גילי אבישי    הדיון הזה מאד עדין  
6/11/2006 10:54 ריש    היי רונה  
6/11/2006 11:07 אני גיטרה    הרהור שעולה בי בעקבות הדיון  
6/11/2006 11:14 לל    גילי-  
6/11/2006 11:37 רונה    לל- בכיף וגיטרה יקרה- אף פעם לא מאוחר...בהצלחה. (ל"ת)  
6/11/2006 11:43 לל    רונה- מצפה לבשורה שלך ולאחרי  
6/11/2006 14:13 קרן    מסכימה עם גילי, מסתכנת בסקילה ולרונה-  
6/11/2006 14:33 רונה    לכולן- קצת תהיות. ולקרן.. שאני אסתלבט??  
6/11/2006 15:05 גילי אבישי    ובכן  
5/11/2006 09:13 הוטיקה כבר שמונה ימים מאושפזת במחלקה לסיכון גבוה, ועוד שלייתי נטויה...
5/11/2006 09:35 מיכל של נועה    הוטיקה, המון בריאות והצלחה  
5/11/2006 09:36 רונה    אויש הוטיקה  
5/11/2006 09:50 מיכל של איל ויסמין    שיעבור בקלות ובבריאות! (ל"ת)  
5/11/2006 09:59 קרן    הוטיקה יקרה!!  
5/11/2006 10:02 אשת בועה לשעבר    לא קל בכלל  
5/11/2006 10:22 גילי אבישי    הוטי יקרה! שבעת מדורי גהנום,הא?  
5/11/2006 10:30 טובה קראוזה    הוטי אהובה שלי!  
5/11/2006 11:08 מיריתי    הוטיקה  
5/11/2006 11:54 דפלול    הוטיקה, הגעת עד כאן, קטן עלייך!!!  
5/11/2006 12:00 אני גיטרה    אוי, בכלל לא כיף לך. תחזיקי מעמד!! (ל"ת)  
5/11/2006 13:00 ליהי    הוטיקה תהיי חזקה באיזה בית חולים את? (ל"ת)  
5/11/2006 13:11 ריש    הוטי,  
5/11/2006 13:48 תיתי רופאת שיניים    מה יש לך, את? (פתשגן לאישה ולשליה)  
5/11/2006 14:07 לל    עוד יום, עוד שבוע....  
5/11/2006 17:45 הוטיקה    תודה לכולכן על כל המילים הטובות  
5/11/2006 17:56 שירי    לא קלה היא, לא קלה דרכנו...  
5/11/2006 19:35 לימורית    הוטיקה יקרה,  
5/11/2006 20:33 ליאתיתי    הוטי נשמה יקרה  
5/11/2006 21:55 ענבר    הוטיקה, מחזיקה לך אצבעות (ל"ת)  
5/11/2006 23:28 maia    הוטיקה רק עכשיו ראיתי, תחזיקי/תחזיקו מעמד!!! ושיהיו בשורות טובות ורגועות :-) (ל"ת)  
6/11/2006 13:19 צפונית    שלום לך ולשלייתך....  
8/11/2006 13:14 טלי תקומי    בטח את כבר לא חוזרת לפה! תחזיקי מעמד!!!  
5/11/2006 09:11 חנה בננה גירודים אחרי לידה. טבעי?
5/11/2006 09:49 סמדר    הייתי הולכת להבדק (ל"ת)  
5/11/2006 10:25 גילי אבישי    סביר לגמרי.שווה שמישהו יעיף מבט למען הסדר הטוב אם לא מתפתח זיהום אבל עקרונית-מאד צפוי (ל"ת)  
5/11/2006 12:10 נתוש    לא מבינה בגרודים.. אבל רציתי להגיד מזל טוב! (ל"ת)  
4/11/2006 21:18 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
4/11/2006 22:32 מאיה מ    ואני ממשיכה לתמוה: איך הורים לא מודעים לצחצוח????  
4/11/2006 23:07 אני גיטרה    תיתי, שאלה.  
4/11/2006 23:36 קרן    באמת עצוב וכואב לשמוע על חוסר המודעות! ושאלה לגבי מוצץ..  
5/11/2006 08:34 נתי    1. הזדהות 2.שאלה  
5/11/2006 10:27 תיתי רופאת שיניים    תשובות  
5/11/2006 10:58 אני גיטרה    תיתי, תודה רבה. (ל"ת)  
5/11/2006 12:21 רחלה    חריקת שיניים  
5/11/2006 13:41 תיתי רופאת שיניים    חריקת שיניים  
6/11/2006 08:15 נתי    תודה תיתי (ל"ת)  
6/11/2006 12:10 רחלה    תודה על התשובה (ל"ת)  
4/11/2006 16:57 מייקי מתלבטת קשות לגבי לידה
4/11/2006 19:29 לירון    מייקי  
4/11/2006 20:28 אורנה דן    כמה תשובות  
4/11/2006 20:39 עוד שין    העדפתי פעמיים את מאיר על פני ליס ועשיתי בחירה מצוינת  
4/11/2006 22:39 נוגי    רק עם דולה  
4/11/2006 23:29 גילי אבישי    OT אפרופו לידה-אופו רונה? (ל"ת)  
5/11/2006 09:38 רונה    פה נשמונת... מחכה. נשיקות. (ל"ת)  
5/11/2006 12:48 גליה    וזו דעתי:  
4/11/2006 14:04 אביב הודעה ליולדות....
4/11/2006 18:51 שרי    כמה כסף בערך את מקבלת מדי חודש? האם ההודעות ששולחים לך לא מטרידות? וכמה חברים הצלחת לרשום תחתייך. נשמע כסף קל מידי... (ל"ת)  
5/11/2006 09:32 לא חשוב    ואני תמיד אומרת - פירמידה היא פירמידה היא פירמידה  
4/11/2006 14:00 ריש טבעי ללדת?
4/11/2006 15:18 גילי אבישי    כמה חיכיתי לספור הזה....  
4/11/2006 15:39 annat    ריש יקירה  
4/11/2006 16:31 ורד של איתי    כל הכבוד לך ומזל טוב.  
4/11/2006 16:34 יסמין    ריש יקרה  
4/11/2006 16:43 מיריתי    מזל טוב, הרבה אושר ושמחה. (ל"ת)  
4/11/2006 17:35 קרן    וואו ריש, יצאתם גדולים!  
4/11/2006 18:18 טובה קראוזה    מזל טוב !!!!!!!!!!  
4/11/2006 18:27 עוד שין    ריש יקרה  
4/11/2006 20:24 ליאתיתי    אוחחח... תאווה לעיניים. כולך.  
4/11/2006 20:56 לימורית    מ-ז-ל ט- ו- ב !!!!!!! שתגדלו אותו בנחת, בריאות ואושר. (ל"ת)  
4/11/2006 20:59 תיתי רופאת שיניים    מזל טוב  
4/11/2006 22:15 מאיה של אופק ומעוף    מזל טוב ריש יקרה  
4/11/2006 22:23 ענבר    ריש יקרה, בהחלט כן, טבעי ללדת.  
4/11/2006 23:46 ריש    עד שמישו יתעורר וידרוש את מנת האוכל שלו -  
5/11/2006 05:29 גלה    ריש יקרה - את אכן גדולה מהחיים.  
5/11/2006 06:59 לי    שוב מזל טוב ענק  
5/11/2006 07:51 טלי תקומי    ואו, כמה חיכתי לזה! שתזכו לגדל אותו בנחת, ובקלות. הרבה הרבה אושר!  
5/11/2006 08:07 לל    ריש יקרה-  
5/11/2006 08:13 אסנת גלבוע    מזל טוב, שתהיה החלמה קלה והרבה אושר (ל"ת)  
5/11/2006 08:40 נתי    וואו!!!  
5/11/2006 08:52 אירנה    מזל טוב ריש! מה זה המסיכה הזאת? הכוונה לגז צחוק? (ל"ת)  
5/11/2006 08:52 מיכל של נועה    לענקית מכולם :) ולענק מכולם :) המון מזל טוב! (ל"ת)  
5/11/2006 09:13 Um_Netah    את ענקית!  
5/11/2006 09:47 רונה    וואוו ריש  
5/11/2006 10:07 מיכל של איל ויסמין    וואו. מדהימה אחת!  
5/11/2006 11:43 ריש    לא הרחקנו עד אס"ה  
5/11/2006 23:18 maia    גדולים מהחיים כבר אמרנו? שיהיה רק טוב! (ל"ת)  
7/11/2006 23:56 רותי קרני הורוביץ    ריש  
4/11/2006 10:15 ענבר דחוף בן שנתיים שרוצה להורד ת'ראש לאח שלו
4/11/2006 10:33 ענבר    חשוב גם לציין  
4/11/2006 11:03 דרורית אמיתי-דרור    טיפים ותובנות בלי להכיר מקרוב אתכם ואת הילד - לא נראים לי הכיוון הנכון  
4/11/2006 13:45 גילי אבישי    דרורית אם את כאן  
4/11/2006 18:13 ענבר    תודה לכולן , דרורית לא הבנתי..  
4/11/2006 18:15 א    ענבר, שלום וברוכה הבאה . יש לנו כאן ענבר ותיקה - אנא הוסיפי תו מזהה לכינוי שלך, תודה :) (ל"ת)  
4/11/2006 18:56 גילי אבישי    ענבר  
4/11/2006 19:37 ענבר החדשה    גילי  
4/11/2006 22:27 ענבר    קראו לי? :) (ל"ת)  
4/11/2006 22:31 ענבר    קראו לי ? (הפעם עם תוכן)  
4/11/2006 23:33 גילי אבישי    ענבר החדשה  
5/11/2006 08:56 מיכל של נועה    למה, למה קראתי את הדיון הזה!!!!  
4/11/2006 09:56 ליהי הציל דחוף!! ד"ר בר ולכל מי שיכולה לעזור!!!!
4/11/2006 10:16 תותים    ברור שכן (ל"ת)  
4/11/2006 15:47 גילי אבישי    איפה את מתכוונת? (ל"ת)  
4/11/2006 21:05 ליהי    תשובה לגילי - באיבר מין שלו - תעני לי דחוףף (ל"ת)  
4/11/2006 23:04 גילי אבישי    ככל הידוע לי-לא (ל"ת)  
5/11/2006 00:43 ד"ר עמוס בר    לגבר יש תמיד זרעונים גם 10 דקות אחרי שהוא גמר בטוח שלמחרת ל.ת (ל"ת)  
5/11/2006 01:18 גילי אבישי    אם הבנתי טוב  
5/11/2006 09:24 ליהי    לגילי ד"ר בר ולכל המשיבות תודה!  
5/11/2006 10:59 גילי אבישי    כמו שחשבתי ואף השבתי  
5/11/2006 12:58 ליהי    תודה מכל הלב לגילי אבישי (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש